Boralis Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Teste 3Dmark03 da fikk jeg 4599! har ikke teste 01 enda! men jeg er fornøyd med 03 teste værtfall teste 01 snart! hehe. jeg får 5216 med min xp1900+ hehe compare urlen din fyngere ikke Remy! hehe jeg slår deg så Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 bare vent til jeg får 9800 pro'n min, da blir det beating Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Gratulerer! Ja, det ER festlig med nytt skjermkort! Merket du noen forskjell første gangen du skrudde pcen på? At bildet var flatere eller mer tydelig? Da mener jeg det sjokket jeg fikk fra å ga fra nVidia til ATI. Hele 2d forskjellen var helt amazing! ja jeg merka forskjell med en gang jeg slo på pc'en! jeg ser bildet er skarpere! men har ikke fått testa spill enda da! men skal gjøre det snart! gleder men sinnsykt til å se hvordan det blir ut på spill! Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Gled deg! Gled deg! Det blir sunnsykt artig! jeg lover. Jeg er egentlig Cycl0ps. Men jeg skiftet nick til mitt real nick så. Jeg spiller sikkert 30% mer nå en før jeg fikk nytt kort før jul. Det er artig det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå