abrj Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Temaet sier vel det meste. Jeg har brukt Photoshop 6.0 til å lage en logo, lagret som psd. Jeg vil også lagre en eps versjon som jeg kan bruke til printing. Problemet er at når jeg henter inn dette eps bildet i word så blir det en gul bakgrunn der det skal vær hvit. Har prøvd med mange forskjellige settinger, men når jeg endelig får bort det gule er mange av de andre fargene fordreid. Er det noen som har et tips på hvordan jeg kan beholde fargene og få bort den gule bakgrunnen når jeg setter bildet inn i word? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvorfor lage en eps-fil (Encapsulated PostScript) når du kan lagre i jpg? Bearbeid din psd-fil til du får tilfredsstillende resultat, så lagre i f.eks. jpg. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 jpg gir ikke bra nok kvalitet på utskriftene, blir litt gruggen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du kan lagre jpg uten komprimering og den blir lik en tif-fil. Hva med bmp eller tif? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå