muummi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heisann:) jeg lurer på om det er noen som veit om noen plasser på nettet man kan laste ned forskjellige musikkfiler som man fritt kan bruke når man redigerer video? Jeg lasta opp en hjemmevideo som jeg selv redigerte på Facebook, men den ble fjernet fordi musikken på videoen var copyrighted :S Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jepp, det finnes. Søg etter "royalty free music" på google til dømes. Du har forøvrig posta feil - rapportert til moderator Endret 9. mars 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, det finnes. Søg etter "royality free music" på google til dømes. "royalty free music" i så tilfelle. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, det finnes. Søg etter "royality free music" på google til dømes. "royalty free music" i så tilfelle. Beklager. Framleis tidleg! Rettet det no. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Klassisk musikk er jo gratis, om noen velger å spille det inn uten profitt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Klassisk musikk er jo gratis, om noen velger å spille det inn uten profitt. Det kjem vel heilt ann på? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det gjør vel det. Men musikk er sjeldent klassisk om komponisten ikke er dau for sytti år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå