Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hva i alle dager. Er ikke independece day en bra film nå heller. Pølsevev. Derimot har 2001 lurt seg inn som en bra film. Får bare en følelse at trådstarter er en av disse. Du skjønner det når du bli større. 4 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Vi har en knapp for å gi innlegg plusspoeng. 2 poster er slettet. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Så man må være kommet i overgangsalderen for å ha god filmsmak? Evt større i volum? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Så man må være kommet i overgangsalderen for å ha god filmsmak? Evt større i volum? Alder, ja, stemmer. Slik er det bare. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Så man må være kommet i overgangsalderen for å ha god filmsmak? Evt større i volum? Alder, ja, stemmer. Slik er det bare. Vil nå påstå hvor mange filmer en har sett er viktigere enn alder. Vel og merke "de gode filmene" og ikke tilfeldige onsdagstitler. I mine øyne utvikler smak seg ettersom man ser film, og ikke nødvendigvis gjennom livserfaring. I såfall skulle foreldrene mine hatt dritgod filmsmak, noe de forsåvidt ikke oser av Endret 29. juni 2010 av tjalla 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Elsker denne listen! En smule elitistisk var det nok, men hva gjør vel det når listen i seg selv faktisk var ganske god? Jeg tviler på at trådstarter var helt seriøs med tanke på hva skrev i førtepost. Det tyder mer på en håndfull selvironi, spør du meg. Bra jobbet, Mr. BadSmile! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er glad for å høre at jeg er på vei til å få en god filmsmak. Men IMDB er egentlig blitt som en fasit for meg. Ikke fordi jeg egentlig bryr meg om hva IMDB mener om filmen, men fordi det jeg synes om filmen har stemt overens med IMDB nesten hver gang. Så det har blitt en vane. Oppsøker ikke filmer som har under 7 i score egentlig. Med mindre det er sånne filmer som Troll 2. :!: 1 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Er glad for å høre at jeg er på vei til å få en god filmsmak. Men IMDB er egentlig blitt som en fasit for meg. Ikke fordi jeg egentlig bryr meg om hva IMDB mener om filmen, men fordi det jeg synes om filmen har stemt overens med IMDB nesten hver gang. Så det har blitt en vane. Oppsøker ikke filmer som har under 7 i score egentlig. Med mindre det er sånne filmer som Troll 2. Som jeg skulle ha sagt det selv. 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Så man må være kommet i overgangsalderen for å ha god filmsmak? Evt større i volum? Alder, ja, stemmer. Slik er det bare. Da kan vel du ringe min far da og få film anbefalinger av han? han er oppe i 70 årene så han burde jo være veldig så flink til det, Eller så kunne du prøve og ta hode ditt ut av rompa og se verden på et anna vis. Det er så stereotypisk og idiotisk og si at: liker du den og den filmen er du en idiot men liker du den og den filmen er du et geni. Noen ganger passer bæsje humor filmer, andre ganger passer svart hvit gammel film seg, noen ganger vil man ha mindless action og andre ganger vil man ha dyp mening og drama. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ...og ellers har du det bare bra? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå