Svinat Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Spennende, får være på vakt etter poser selv fremover! Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Haha, for en fantastisk tråd. Har selv fulgt nøye med siden dag en :!: Da jeg var liten var jeg forøvrig en av de unga som digga å gå rundt og samle brukt fyrverkeri i poser og spare på det helt til foreldrene våre fikk kasta det i smug. Kan dog ikke huske at vi "gjemte" de i trær Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 - Et renere Norge! Må innrømme at jeg selv har sett litt etter trehengende poser de siste dagene Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 HAHAHAHA Nå skal jeg begynne å se etter poser selv... Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei kjære forumfolk. Som et resultat av den raskt voksende populariteten til denne tråden, så har jeg valgt å utføre en spenningsanalyse, som jeg har valgt å illustrere med en graf: Her kan dere se hvordan spenningen utvilker seg, for så å ende opp som en total skuffelse. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Haha passer ganske bra den der ja zennox. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg gikk ned til naboen og prøvde å få tak i posen i dag, men fikk den ikke ned... Den var nok desverre for høyt oppe... Tok dog noen bilder når jeg stod litt nærmere, så dere kan se hvordan det ser ut... Får ikke posta dem nå, men gjør det sikkert i morgen... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Slet selv med og få ned posen min, bare bruk tid så klarer du det til slutt! Er spent på hva den inneholder Endret 11. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg også! Skal prøve å klatre opp etter den i morgen. Jeg har nesten ikke hatt noe tid i dag, da jeg skal ha muntlig prøveeksamen i tysk i morgen... Pugget i hele dag... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Om det er brukt fyrverkeri i den andre posen òg, har vi kome over eit skikkeleg mysterium Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fyrverkerimannen Endret 11. mars 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har ikke sjekka ennå... Her er et bilde av posen tatt fra rommet mitt: Jeg tok bildet ut gjennom vinduet, så kvaliteten er ikke så bra som den kunne vært, men dere ser forhåpentligvis posen... Jeg stikker ned og sjekker nå... Det er nok ikke noe vits å ta ned den posen, la den henge der og råtne! Bunnpris = Jævlig dyrt og dårlig utvalg (men oppe på søndager ). Nei, forresten, ta den ned og sjekk hva som er oppi for så å (sl)henge posen opp i treet igjen Tipper forresten at det er noe skummelt noe, tror naboen din har gjemt noen viktige dokumenter om hvordan han skal ta over verden, oppi posen. Og jeg er sikker på at det har noe med at det ikke er snø på bildet. Kanskje han har fått mildvær fra en parallell virkelighet til å komme hit?! Eller kanskje han har henta et par våpen fra den parallelle verdenen han har finni... Tror nok du må være forsiktig, for det er nok noe anti-ta-pose-artilleri der, og du kommer til å dø på flekken hvis du i det hele tatt er nærmere enn 1 cm fra posen. Det er det jeg tror, og jeg er sikker på at det er sant (for det har jeg sett med mine trangsynte evner). Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skogslik har startet en ny trent som kommer til å vokse til uante proposjoner. Desverre har han da også indirekte skyld i mange kommende stygge fall fra trær og stiger, enkelte med døden til følge. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Pfft, Bunnpris er da konge... Jeg har fortsatt ikke gidda å ta meg tid til å gå ned og hente den... Har hatt eksamen i dag og slapper av for øyeblikket... Stikker nok nedom når det mørkner litt. Vil helst ikke bli sett halvveis oppe i et tre på jakt etter en bunnprispose... Stay tuned... Endret 12. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så det er bedre å bli sett halvveis oppe i et tre når det er mørkt? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Nei. Har vært søfritt her i to uker nå... @Jethrotulling: Hehe, jeg vil helst ikke bli sett i det hele tatt... Edit: Her er bildene jeg lovte...: - sniiiker meg mot treet... - "Pose spotted!" - "nærmere... nærmere... nærmere... Jeg vet det ikke er den beste kvaliteten, men å ta bilder mens man gjemmer seg bak søppelkasser ikke lett... Endret 12. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Pfft, Bunnpris er da konge... Jeg har fortsatt ikke gidda å ta meg tid til å gå ned og hente den... Har hatt eksamen i dag og slapper av for øyeblikket... Stikker nok nedom når det mørkner litt. Vil helst ikke bli sett halvveis oppe i et tre på jakt etter en bunnprispose... Stay tuned... Joda, Bunnpris er sikkert OK for alle som ikke lever på fattigmannslønn/studielån Men uansett posene koster jo 0,7kr, så det er penger som henger og dingler i treet, kanskje du får solgt posen til noen intetanende folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå