Jethrotulling Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg måtte fikse en stygg orddelingsfeil Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skulle faktisk tippe på fyrverkeri, men det ble så kjedelig, så jeg satset på et hode istedenfor. Dere tror sikkert ikke på det, men det er faktisk sant, jeg tenkte på fyrverkeri. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skulle faktisk tippe på fyrverkeri, men det ble så kjedelig, så jeg satset på et hode istedenfor. Dere tror sikkert ikke på det, men det er faktisk sant, jeg tenkte på fyrverkeri. Det sier de alle. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det sier de alle. Ja, men denne gangen er det faktisk sant. Jeg skal derimot ikke ta "seieren", i og med at jeg forkastet ideen før jeg postet. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Endelig, har ventet i spenning en hel evighet nå! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Lol, for en fangst! Synd du ikke får brukt det, da... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Btw, til de av dere som er interesserte... Det er et tre ved siden av garasjen til naboen på andre siden av gata med en plastpose i... Den viser ikke så godt, men jeg ser den fra vinduet på rommet mitt... Tror ikke det er så veldig mange andre som vet om den egentlig, og jeg vet ikke om det er noe i posen heller... Skal jeg sjekke?? Og, ja, det er faktisk sant... ) Endret 10. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Haha ja sjekk den du! morro med poser i trær Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mhm! Tror jeg skal sjekke det i morgen... Lurer på om det er noe i den. Den ser liksom ikke ut til å være helt tom heller. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 skal se etter plastposer i trærne neste gang jeg er ute og går Lenke til kommentar
lilko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Neste gang jeg finner fyrverkeri på bakken skal jeg putte det i plastposer. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Neste gang jeg finner fyrverkeri på bakken skal jeg putte det i plastposer. Og henge det opp i trærne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, bare litt gammelt fyrverkeri. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mhm! Tror jeg skal sjekke det i morgen... Lurer på om det er noe i den. Den ser liksom ikke ut til å være helt tom heller. Jeg gjetter kattunger! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva var det du fant i posen da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har ikke sjekka ennå... Her er et bilde av posen tatt fra rommet mitt: Jeg tok bildet ut gjennom vinduet, så kvaliteten er ikke så bra som den kunne vært, men dere ser forhåpentligvis posen... Jeg stikker ned og sjekker nå... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal bli spennande å sjå, men eg trur sannsynligheita for at posen er tom eventuellt full med regn vatn er overhengande her. Nå må du ikkje bli skuffa om du ikkje finner ein så fin skatt som skogslik fant. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ser ut som at Skoglik har startet en ny trend med å sjekke hva som er oppi plastposer i trær. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Da er vi over på pose nummer 2 ja! spennende saker Endret 11. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå