Demantios Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg ble mest nysgjerrig på hvilket tre dette er som det er umulig å klatre opp i? Kaktus kanskje? Er et bjørketre, er jo ikkje umulig, men vanskelig og komme seg opp der. lite greiner nederst. merkelig at non har giddet og stresse meg og sette den der oppe. Kanskje det kom ovenifra? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Melder meg inn her eg, vedder på at det er ein pose med kler. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er et bjørketre, er jo ikkje umulig, men vanskelig og komme seg opp der. lite greiner nederst.merkelig at non har giddet og stresse meg og sette den der oppe. Vill gjetting: det er søppel og nokon har kasta det opp i treet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Melder meg inn her eg, vedder på at det er ein pose med sure gymklær. Fikset den Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Blir spennede og se hvem av dere her som har rett Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 TIpper regnvann jeg også... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Regnvatn som stikk opp av posen? Då må det i alle fall vere minusgrader ved treet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Deler av et menneske lik xP? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tipper enten klær eller søppel. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tipper det er gymtøy. Og ja, husk pics Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kom deg ut å finn ut hva det er. Sikkert noe drugs, ellers så er det noe jæklig ekkelt. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sikkert en pose full av penger:D Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sikkert en pose full av penger:D Da synes jeg han kan dele med oss. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nokon som er in for bets? Nei, men en poll hadde vært noe Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er nok sikkert ikke noe spennnende. Bare noen gamle ølflasker, tøy eller lignende. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En pose med matvarer.......wooh Gief tråd i mine innlegg så jeg kan se hva skatten var. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror posen har flydd opp dit med vinden, så landet i treet og blitt fylt opp med regnvann. Men for all del, finn det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå