Skogslik Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Herlig og se at dette er blitt en ny hobby for folk Selv håper eg på og finne flere poser i trær, ser vertfall ekstra nøye etter om dagene. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg skal begynne å kjøpe inn ting for så å reise rundt i norge og henge de opp i plastikkposer i trær^-^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke la denne tråden døøø. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fortsett å se etter ting i trær, og dere er kanskje like heldige som denne 18-åringen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fortsett å se etter ting i trær, og dere er kanskje like heldige som denne 18-åringen. det hadde vært litt creepy egentlig. Jeg har lyst til å finne en slik en jeg. Kuroi-Neko kanke du kjøpe inn en sånn en og henge den i pose utenfor huset mitt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Fortsett å se etter ting i trær, og dere er kanskje like heldige som denne 18-åringen. Likte den der, Hadde virkelig vert fett og finne noe slikt i en pose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fantastisk tråd! Utrolig fin ball da! Naboen fant en pose med et håndkle og noen pølser i, i en busk i vinter en gang. Festligfestlig! Endret 8. april 2009 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehe, dette virket faktisk litt spennende og prøve selv om i første tanke at det virka litt retard. Jaja, man er ikke normal før man er unormal. Før jeg begynner med denne typen jakt lurte jeg på om det var noe etiske regler eller andre viktige ting og få med seg? :!: Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har fått posenoia. Tror alltid det henger poser i trærne rundt meg, skummelt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har fått posenoia. Tror alltid det henger poser i trærne rundt meg, skummelt Det er ikke noe problem før du tror at de angriper deg. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har fått posenoia. Tror alltid det henger poser i trærne rundt meg, skummelt Det er ikke noe problem før du tror at de angriper deg. Ah, ikke få meg til og tenke på det engang Jeg må jo gå hjem etterpå også, igjennom parken, alene. Og det er veldig veldig mørkt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ah, ikke få meg til og tenke på det engang Jeg må jo gå hjem etterpå også, igjennom parken, alene. Og det er veldig veldig mørkt. Det er ikke værre enn at vi kommer til å le av deg fordi du ble eid av en pose Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg gjetter bæsj. minner om at en venninne fortalte meg at en gammling hadde baisa i en isoporkasse og sendt det ut på vannet der jeg kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sweet! Han skulle sikkert ønske han hadde båt, men måtte ta til takke med å leke med en isoporkasse.. Stakkar som ikke har råd til båt Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ah, ikke få meg til og tenke på det engang Jeg må jo gå hjem etterpå også, igjennom parken, alene. Og det er veldig veldig mørkt. Det er ikke værre enn at vi kommer til å le av deg fordi du ble eid av en pose Argh, slemminger. Syns heller jeg kan få hjelp, eventuelt gi meg en saks eller noe. Jeg gjetter bæsj. minner om at en venninne fortalte meg at en gammling hadde baisa i en isoporkasse og sendt det ut på vannet der jeg kommer fra. Hahahah, jeg lo faktisk høyt :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) husk, den beste måten å bekjemte en pose på er å ta den i håndtakene, jeg mener, det er en grunn til at de er der. Og hvis du starter å hyperventilere så ta posen over hodet ditt, det skal visst hjelpe. Endret 9. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg gjetter bæsj. minner om at en venninne fortalte meg at en gammling hadde baisa i en isoporkasse og sendt det ut på vannet der jeg kommer fra. Hahahah, jeg lo faktisk høyt :!: Sikkert artig å være den som finner den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og hvis du starter å hyperventilere så ta posen over hodet ditt, det skal visst hjelpe. Skal man helle ut innholdet først? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og hvis du starter å hyperventilere så ta posen over hodet ditt, det skal visst hjelpe. Skal man helle ut innholdet først? nei. Så er det dritt inne i der så er det kjipt. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg sluttet å utforske plastposer i trær og kratt når jeg for mange år siden fant et halvråttent dyrekadaver innpakket. Første gang jeg så likormer fråtse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå