Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje det. Posta noen bilder. De ligger på forrige side. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Posestalker! Gjemme deg bak søppelkasser og ta bilder XD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Denne tråden fungerer slik: Bruker finner en pose oppi et tre. Funderer på om han skal sjekke hva som er oppi den. Andre brukere sier at JA, det må han gjøre. Brukeren bestemmer seg for å hente posen. Utsetter det. Utsetter det. Utsetter det. Endret 12. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Nei, jeg klarte ikke vente med å gå ned, så jeg gikk ned nå. Jeg hadde med meg en laaaang kjepp og fikk til slutt tak i posen. Jeg har nok desverre ingen bilder av akkurat det, men her er iallefall fangsten...: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Først ut - en fotball. Den er riktignok helt flat, men jeg kunne ikke finne noe hull på den, så jeg prøvde å pumpe den opp, og jaggu var den hel... Tviler dog på at jeg kommer til å bruke den noe særlig... Enda et bilde av ballen Neste ut var et par tomme Pepsi Max-flasker. Ikke noe særlig å si på dem... Til slutt var det en tom pose med "m"... som sagt - helt tom... En fotball, to tomme brusflaske og en tom pose med "m". Kanskje ikke den aller største fangsten, men ikke så verst heller... Velvel, bedre lykke neste gang... Endret 12. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Så sant som det er sagt, nå får Breidablikk få ut fingern og komme seg opp i det treet. Et tips; Ta på seg en kamuflasjedrakt og gå så lydløst man klarer opp i treet for så å hente posen, helst etter at naboen har lagt seg Eller låne et helikopter for å hente posen EDIT: Nå er Breidablikk 2kr rikere, ingen dårlig fangst Endret 12. mars 2009 av hjahre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Haha, fantastisk var jo beder en min fangst dette, flaskene kan du jo pante, 2kr tjent Lenke til kommentar
knegg Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Fantastisk tråd. når kjem påse 3 ? ditte blir ein 12 episoders sesong trur eg Endret 12. mars 2009 av knegg Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Venter i spenning på neste pose. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er virkelig en bruker som har lite å gjøre. jaja tenk å kun skrive for å prøve å gjøre narr av andre. Da vil jeg heller vite hva poser som henger i trær inneholder. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ....øh...jeg tror jeg ser en pose ut av vinduet mitt nå. Mest sannsynlig bare en illusjon etter alt dette posehysteriet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er ingen illusjon! Stikk og sjekk! Nuh!!! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvis jeg ikke husker feil, henger det en pose i et tre, ca 150 meter fra huset vårt. Men den henger HELT ute ved en trafikkert vei, så spørs om gidder å sjekke hva det er i den. Hvis den forstatt henger der, har den nok hengt der i over 5 år. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skal faen meg finne en pose! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tråden er ryddet for div. spam og/eller off-topic. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)| Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skal ut på posejakt i morgen. Finnes det noe bedre å gjøre på en fredagskveld i beste sendetid, enn å lete etter poser, med spennende innhold, i trær? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Herlig tråd, det skal sjekkes her omkring snart Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 For en fantastisk tråd. Merkelige ting å henge opp i tre, begge deler. Må være kjekt med ny fotball, og et par pantekroner, da? Haha. Gleder meg til flere poser! Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skal ut på posejakt i morgen. Finnes det noe bedre å gjøre på en fredagskveld i beste sendetid, enn å lete etter poser, med spennende innhold, i trær? Samma her! Tar selvsagt med kamera, og rapport vil komme utover natten Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Reporting in! Skal nok se etter poser jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå