dico Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 DealExtreme har noe som ser ut som uoriginale harddisker til 360. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19388 Spiller det noen rolle? Jeg trenger bare en harddisk slik at jeg kan få spilt mine gamle Xbox spill og trenger ikke en 120GB for en 1000-lapp. Har lett etter en 20GB her i Norge, men ser ut som de fleste har solgt vekk sine. Fant en på finn.no som var priset til 699 kr. Noe jeg mener er i overkant for en 20 GB. Dersom noen har en 20 GB liggende kan dere bare ta kontakt. Om ikke noen har en liggende eller uoriginal kan benyttes, er vel kanskje e-bay et alternativ? Men da dukker det igjen opp et nytt spørsmål som er ganske likt det første: Har dette noe å si? .. at harddisken er fra f.eks. USA? Konsollen kan vel ikke oppdage dette? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Harddisk fra USA er uproblematisk. Jeg har en disk fra DealExtreme og den fungerer helt fint. Noen spekulerer i at bruk av en uoriginal harddisk kan få deg bannet fra Xbox Live. Såvidt dama på Xbox Supporten visste var det helt ok å bruke alt av ekstrautstyr til 'boxen så lenge det er merket med "Xbox 360 compatible". Det er korrekt for DealExtreme-disken så jeg tror den er safe. Uansett gode forbrukerrettigheter i Norge så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå