Hedonism Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det noen måte å bytte til et abonnement som er utgått hos Djuice? Jeg ønsker nemlig dette. Har ikke hørt med kundeservice enda og regner med det ikke vil gå, men hvis noen har noen råd eller tips, så er det bare å ta det her eller sende en pm. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 å gå "tilbake" til gamle abb. lønner seg ikke... et abb. dør enten fordi det er for liten interesse for det, eller fordi konkurerende selskaper har for gode priser... derfor legges ett abb. død for å lage et annet... så da vil jeg heller anbefale deg å sjekke telepriser.no og finne det som lønner seg for deg Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eller så "døyr" abonnementet fordi det ikkje er lønsamt nok for mobiloperatøren. Eg ser ingen annan grunn til at f.eks. FriFiks skulle forsvinne. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 å gå "tilbake" til gamle abb. lønner seg ikke... et abb. dør enten fordi det er for liten interesse for det, eller fordi konkurerende selskaper har for gode priser... derfor legges ett abb. død for å lage et annet... så da vil jeg heller anbefale deg å sjekke telepriser.no og finne det som lønner seg for deg Nå er det et abonnement som vil passe veldig bra for mitt bruk, bedre enn alt annet hos Telenor/Djuice. Holder meg hos dem pga jeg er eier av FriFamilie og ikke interessert i å ta alle andre med meg bare fordi jeg skal bytte abonnement. Og jeg er fornøyd med de tjenestene Djuice tilbyr (10 kr makspris per dag for data, forsikring, tvillingsim, fri sms fra djuice til djuice o.l.). Eller så "døyr" abonnementet fordi det ikkje er lønsamt nok for mobiloperatøren. Eg ser ingen annan grunn til at f.eks. FriFiks skulle forsvinne. Det er ikke umulig, kan godt hende det ikke lønnet seg for dem eller rett og slett ikke genererte så mange kunder som Djuice ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå