Cheshire Cat Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva er det som er så negativt ved at dama liker å kle seg med litt utringning??? Det er sikkert ikke snakk om bare en smakfull utringning. Kanskje det er snakk om utringning, megakort skjørt, horestrømper +++ ? Trodde det var den nye "upper class"-stilen jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 kjerringa vil pådra seg disse kvalitetene etterhvert som hun innser hva du forventer av henne.Og vips har hun forandret seg til en annen person, som du ikke liker så godt som originalen Hva er det som er så negativt ved at dama liker å kle seg med litt utringning???Skjønner ikke jeg heller. Skal ikke jenta vise at hun er pen fordi ts er redd for at andre skal like henne? Importer ei kjerring så får man ihvertfall mange av dem kvalitetene der Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva er det som er så negativt ved at dama liker å kle seg med litt utringning???Skjønner ikke jeg heller. Skal ikke jenta vise at hun er pen fordi ts er redd for at andre skal like henne? Importer ei kjerring så får man ihvertfall mange av dem kvalitetene der Just my point, hvis hun liker oppmerksomhet og vet at hun får oppmerksomhet ved å ta en stroppeløs kjole, what's wrong with that?? Hvis ts vil ha en puritaner, gå til en sekt eller noe... Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt. Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg. Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart). Hun må oppføre seg voksent. Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig. Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet. Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet. Hun må være trofast og pålitelig. Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt. Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt. Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener. Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler. Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut. Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne. Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe. Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs. Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke. Hun er feminin. Hun tar vare på seg selv og helsen. Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes. Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi. Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt. Nei, hun finnes ikke! og for guds skyld ikke ha som mål at kjærestene dine skal oppføre seg slik ! Det der høres mere ut som en robot som er programmert til ditt liv enn en kvinne/dame/jente du har forelsket deg i med egne meninger og vaner. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beklager TS, men det du ser etter er en mann med vagina... :!: Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Herregud.. du kan ikke være seriøs nå? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Herregud.. du kan ikke være seriøs nå? Who? Me? Jeg er i alle fall seriøs. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Trådstarter vel! Hah, kommentaren din satt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå