espenju Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Noen som kjenner til et program for å flytte filer og mapper rundt på server via FTP? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Total Commander(windows commander) bruker no jeg, men så bruker jeg det til så godt som alt også da... Lenke til kommentar
espenju Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Det gjør jeg også, men det fungerer ikke til å flytte mapper på en server. TotalCommander er genial, men jeg tror det er en begrensning i FTP-protokollen som ikke lar meg gjøre dette. Vet at det er mulig å rename for å flytte en fil (f.eks. c:test.txt - ren test.txt mappetest.txt), men det er ikke det jeg er ute etter. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 assa, det kommer helt ann på begrensningene i serveren, selv bruker jeg internet explorer til dette når jeg ikke får til å laste ned noen progs. (skole f.eks) den ftp klienten som ikke klarer dette, ville jeg styrt unna... Lenke til kommentar
espenju Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Tror ikke dere helt forstår. Prøver å forklare på nytt: La oss si at jeg har denne strukturen på server: c:test.txt c:mappe1 c:mappe2 Jeg ønsker å flytte filen <test.txt> og mappen <mappe1> til <mappe2>. Eneste kontakt jeg har med server er via FTP. Noen som vet om dette fungerer? Er iallefall ikke mulig å bruke IE.... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det funker på min ftp server. ProFTP med FlashFXP som klient! Lenke til kommentar
espenju Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Sikker på dette? Det er forskjell på å kopiere og flytte. Har installert ProFTP nå, men finner ingen muligheter for å flytte mapper internt på server. Kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 som sagt sier jeg: det kommer ann på begrensningene lagt inn i serveren. Har du full tilgang så funker det med i.e.... hvis ikke må du endre på settings FRA SERVEREN, dette får du ikke gjort uten fysisk tilgang eller ved hjelp av et prog som f.eks radmin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå