Gå til innhold

Hva betyr advarselsbarometret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advarselsbarometret er bare en grafisk måte å framstille hvor mange advarsler man til enhver tid har. En advarsel tilsvarer 10%. Prosentene og firkantene fordeler seg slik:

 

Advarselnivå: (10%) warn1.gif

Advarselnivå: (30%) warn2.gif

Advarselnivå: (50%) warn3.gif

Advarselnivå: (70%) warn4.gif

Og så videre.

 

Advarslene fungerer som et slags rulleblad. Jo flere jo verre. Dersom man klikker på prosenttallet som står i parantes får man opp advarselsloggen som viser alle advarsler man har pådratt seg. Det er kun brukeren selv samt moderatorer og administratorer som kan se advarselsnivået og lese advarselsloggen til en bruker. Advarslsnivået reduseres med opp til 20% etter 180 dager såframt man ikke ha pådratt seg flere i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Oppfølgingspørsmål.

Dette er sikkert besvart et eller annet sted tidligere, men tar det her siden jeg ikke vet.

Hvis jeg for eksempel hadde 30% i april i fjor. Og så fikk "vanlig" reduksjon etter 180 dager. Etterfulgt av en advarselsøkning, la oss si forrige måned, som ble trukket tilbake etter klage sånn at jeg er nede på 10%... Når vil en ny reduksjon komme? 180 dager etter forrige "vanlige" reduskjon eller 180 dager etter den advarselen som ble klaget på og trukket tilbake?

 

Sånn helt hypotetisk altså.... :innocent:

Lenke til kommentar

Fjerning av ei åtvaring blir registert som aktivitet på åtvaringsloggen, altså må det gå 180 dagar frå den hypotetiske situasjonen før neste automatiske reduksjon. Det kan vere at ein admin kan fjerne åtvaringar utan at dette blir registert som aktivtet, men det skal eg ikkje seie sikkert.

Lenke til kommentar
Oppfølgingspørsmål.

Dette er sikkert besvart et eller annet sted tidligere, men tar det her siden jeg ikke vet.

Hvis jeg for eksempel hadde 30% i april i fjor. Og så fikk "vanlig" reduksjon etter 180 dager. Etterfulgt av en advarselsøkning, la oss si forrige måned, som ble trukket tilbake etter klage sånn at jeg er nede på 10%... Når vil en ny reduksjon komme? 180 dager etter forrige "vanlige" reduskjon eller 180 dager etter den advarselen som ble klaget på og trukket tilbake?

 

Sånn helt hypotetisk altså.... :innocent:

 

Ta kontakt når dagene er omme (altså fra den siste gjeldende advarselen) så vil det bli fikset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...