Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skittles er prototypen av amerikanist-snop som egentlig ikke er det spøtt bedre enn lokale varer, men som er "kult" fordi de nevner det i Gilmore Girls eller hva faen. Junior Caramels har derimot absolutt noe for seg, men så lenge jeg får det på Deli eller Dropsen eller noe, er det greit. Forresten er Bergen nord for Oslo, og her har vi Skittles. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gir en lang beng i om de nevner skittles i TV-Serier, jeg har bodd sammen med amerikanere og hatt full tilgang til deres mat og snop i 3 år, og derved funnet mine favoritter, og blant de er da skittles. Savner og ting som Gobstoppers og butterfinger, men akk. Taco Bell til norge! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Wow, ein ekta globetråttar. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 4 mcdonalds per kvadratkilometer! Sloppy joe! Lenke til kommentar
kråkebolle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Ben and Jerrys Sjokoladebrownie-is <3 Jeg har ihvertfall ikke sett det i Norge. Ben & Jerry's finnes!! På 7-Eleven, jeg var ekstatisk når jeg fant det ut Cookie dough <33 Endret 10. mars 2009 av kråkebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå