karl123 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. Driver å sammler litt informasjon til en oppgave jeg skal skrive og trenger ditt svar! Er det et produkt eller ting du savner i Norge, eller et produkt eller ting du synes kan forbedres? Send gjerne med et svar på hvorfor også. Hadde satt stor pris på et svar! Med vennlig hilsen Karl Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg savner fibern som aldri kommer Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sånn derre sjokoladeflak man legger på brødskiva som pålegg i Danmark. HVORFOR HAR DE IKKE DET I NORGE?!!??!!? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hoste opp et bilde av det? Ble interessert nå. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på, husker ikke hva det heter Men vet at det er en egen lys og mørk variant, og har bare sett det i Danmark. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er ikke så mange ting jeg savner fra utlandet egentlig, bortsett fra en ting: RedBull Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hoste opp et bilde av det? Ble interessert nå.Jeg regner med han tenker på "pålægschokolade" fra enten Galle & Jessen eller Toms. Det smaker digg, og er å få tak i også i Norge, men da på spesialforretninger. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De så greie ut til brødskiver som letter smuldrer opp under påsmøring. Ellers frister det mer med et saftig lag Nugatti. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De så greie ut til brødskiver som letter smuldrer opp under påsmøring. Ellers frister det mer med et saftig lag Nugatti.De må prøves. Dette og Nugatti er to forskjellige verdener. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skittles!!! Vi har skittles i Norge, selger det her i hvert fall. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg? Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo. Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/ Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Pringles hot n' spicy! Fy faen så sur eg blir hver jævla gang eg ser en Rice fusion paprika. Ligner på hot n' spicy, så blir like skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg? Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo. Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/ "Her" betyr Stavanger, hvor ellers. Selger det i flere kiosker her. Smaker dritt uansett. Skittles-vodka er godt, de skulle solgt det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det smaker digg, og er å få tak i også i Norge, men da på spesialforretninger. Definer "spesialforrettninger" Fikk utrolig lyst på! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ben and Jerrys Sjokoladebrownie-is <3 Jeg har ihvertfall ikke sett det i Norge. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var Tom's jeg tenkte på ja. Om noen sier meg en butikk de selger det på hopper jeg på neste buss. Selger de det på Ultra eller Obs!? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg? Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo. Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/ "Her" betyr Stavanger, hvor ellers. Selger det i flere kiosker her. Smaker dritt uansett. Skittles-vodka er godt, de skulle solgt det. Ja, fins vel nok av amerikanske matvarer i stavanger pga olja, så det der på NRK. Ca litt misunnelig! Men at det fins et par plasser, telles ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå