Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke produkt vil vi forbedre/trenger vi i Norge?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Driver å sammler litt informasjon til en oppgave jeg skal skrive og trenger ditt svar!

 

Er det et produkt eller ting du savner i Norge, eller et produkt eller ting du synes kan forbedres?

 

Send gjerne med et svar på hvorfor også.

 

Hadde satt stor pris på et svar!

 

 

Med vennlig hilsen

 

Karl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg?

 

Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo.

 

 

Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/

Lenke til kommentar
At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg?

 

Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo.

 

 

Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/

"Her" betyr Stavanger, hvor ellers. :p Selger det i flere kiosker her. Smaker dritt uansett. Skittles-vodka er godt, de skulle solgt det.

Lenke til kommentar
At de selger selger skittles 4-5 plasser i oslo betyr ingen verdens ting, hva hjelper det meg?

 

Nå vet jeg ikke hva "her" er for deg, men jeg har ikke sett dette nord for oslo.

 

 

Norge hadde forresten slike sjokoladeflak til brødskiva, for mange år siden. Husker jeg hadde dette på matpakka på skola. Var ingen suksess :/

"Her" betyr Stavanger, hvor ellers. :p Selger det i flere kiosker her. Smaker dritt uansett. Skittles-vodka er godt, de skulle solgt det.

Ja, fins vel nok av amerikanske matvarer i stavanger pga olja, så det der på NRK. Ca litt misunnelig!

 

Men at det fins et par plasser, telles ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...