Gå til innhold

Kost1 Protein pakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kikka litt rundt på nettet etter proteinpulver.

Fant noe som jeg syntes så ut som et ganske bra tilbud; http://www.kost1.no/product_info.php?produ...f895e523573279d

 

Noen som har prøvd denne typen proteinpulver og har erfaringer med det?

Er det verdt pengene, eller er det noen andre merker som har bedre tilbud?

Tror beste kjøp på markedet nå er 5kg Nutrisport 90+ for 649,- fra proteinbutikken.no

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Jeg synes dette så verken billig eller bra ut. Hvor bra kvalitet bil du ha på protinet ditt? Og er du i det hele tatt interessert i kreatin? Krea-bolic er nemlig kreatin, hvilken type aner jeg ikke, sikkert kre-alkalyn siden det er kapsler.

 

Hvor mye penger er du villig til å betale for et godt pulver?

 

Om pris er likegyldig for deg vil jeg anbefale Protein 90+ fra www.ej-shop.no det er 5kg for ca. 600,- og vel det billigste du får på markedet. Veldig dårlig er det ikke, men du får litt uønskede mengder mettet fett og laktose på kjøpet. Om du vil ha vekk dette stiger prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...