residenevil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hei. jeg har kyst til å kopiere en hel dvd film over til min nyinnkjøpte zap sr100. hvilket program kan jeg bruke til dette? gratis altså. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) --EDIT-- Endret 8. mars 2009 av residenevil Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 ja her var det mye svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ver no litt tålmodig ... Det er ein fordel å vite kva typar video og lyd saken støtter om ein skal gje noko halvgodt svar. Ikkje heilt lett å finne noko informasjon om spelaren din, men det virka som om den er ein kopi av Teclast C260, som skal ha støtte for ma. XviD og MP3. (Vil du sjekke at dette stemmer, sjå i bruksanvisninga, kan hende det står kva som er støtta der.) Du vil med andre ord rippe og konvertere til XviD/MP3. Dette er noko eg ikkje har gjort sjølv, og det finst mange program som kan gjere dette, so eg kan berre linke til ein guide frå ei anerkjend videokomprimeringsside: http://www.doom9.org/autogk.htm Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ver no litt tålmodig ... Det er ein fordel å vite kva typar video og lyd saken støtter om ein skal gje noko halvgodt svar. Ikkje heilt lett å finne noko informasjon om spelaren din, men det virka som om den er ein kopi av Teclast C260, som skal ha støtte for ma. XviD og MP3. (Vil du sjekke at dette stemmer, sjå i bruksanvisninga, kan hende det står kva som er støtta der.) Du vil med andre ord rippe og konvertere til XviD/MP3. Dette er noko eg ikkje har gjort sjølv, og det finst mange program som kan gjere dette, so eg kan berre linke til ein guide frå ei anerkjend videokomprimeringsside: http://www.doom9.org/autogk.htm den støtter avi står det Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er ikkje nok å vite det, AVI er berre eit kontainerformat som kan innehalde mange ulike typar lyd- og videostraumar (deriblant XviD og MP3). Men du kan jo berre gjere ein test med eit eller anna lite klipp, og konvertere det til XviD. Ikkje ta ein heil DVD, det tek veldig lang tid. Og forresten, skjermen har tydelegvis ein oppløysning på 320x240, so det er ikkje noko poeng i å ha mykje større oppløysning på videoen enn det. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 okei nå har jeg finni et program som konverterer det riktig. mitt spørsmål som er igjen da er hvordan kan man få en film over til avi fil på harddisken så jeg så kan konvertere videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå