hean Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Må nesten tipse om veggfeste jeg kjøpt på Netthandelen, ett veggfeste for flatskjermer opp til 63 tommer som tåler opp til 90 kg. Med dette veggfeste kan man tilte, vinkle og flytte sideveis. Det morsommer er at de oppgir markedspris til 2000 kr som er i seg selv en drømmepris på ett slikt veggfeste, skal slite med å finne ett lignende feste til under 5000 kr. Auksjonen finner dere HER, i skrivende stund er budene kun oppe i 1000 kr. Vant selv forrige auksjon med en pris på 1200 kr Edit: Det eneste feste jeg har sett er Omnimount på Elkjøp til 5000 kr og Elkjøp er billig. Dette festet tar omtrens samme vekt og størrelse men er ikke laget for å flytte TV-en sideveis. Endret 8. mars 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvilket merke er det egentlig snakk om? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvilket merke er det egentlig snakk om? Fant ikke noe merke nei, sikkert noe merkeløst lavpris kinavare eller noe men det betyr ikke at kvaliteten ikke er god. Edit: Har en 46 tommer Sharp som henger på en TV-benk med skjermoppheng. Hadde vært dritkult om jeg kunne feste dette veggfeste å TV-benken!! Endret 8. mars 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvilket merke er det egentlig snakk om? Fant ikke noe merke nei, sikkert noe merkeløst lavpris kinavare eller noe men det betyr ikke at kvaliteten ikke er god. Jeg vet i hvertfall at gjennomsnittsbrukeren her inne gjerne hadde likt å vite hvem som hadde produsert opphenget som skal brukes til å henge opp den nylig innkjøpte, dyre, TV-en. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 da må man bare passe på hdmi utgangene ikke er på midten av tven pga store klossen i midten:P derfor jeg ikke har vurdert slik feste:) Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vet i hvertfall at gjennomsnittsbrukeren her inne gjerne hadde likt å vite hvem som hadde produsert opphenget som skal brukes til å henge opp den nylig innkjøpte, dyre, TV-en. Vet du hva, det tror jeg ikke er noe problem. Man får ett inntrykk av ett produkt når man åpner pakken og får sett det live og får kjenne selv på kvaliteten. Når det er oppgitt til å tåle 90 kg og de fleste flatskjermer ikke veier mer enn ca 30 så ser jeg ikke på dette som noe problem. Man velger uansett selv hva man gjør.... Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 da må man bare passe på hdmi utgangene ikke er på midten av tven pga store klossen i midten:P derfor jeg ikke har vurdert slik feste:) Nå tror jeg du sitter å finner på unnskyldninger for å ikke kjøpe. Har ALDRI sett en TV der ett slikt feste er i veien for HDMI inngangene. Når de er på midten sitter de så langt nede at det ikke er problem i det hele tatt å komme til. Mange apparat som min Sharp har også HDMI inngangene på flere steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå