PatSharpX Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg lurte på om det var noen som hadde tips til noen bra offpist "steder" på Skeikampen? Jeg har ikke vært der før, men skal dit snart og er keen på å stå litt offpist. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis du drar til et sted som heter Galten (lengst vekk fra solheisene), og tar T-kroken opp der. På toppen av T-kroken går du til venstre og fortsetter etter at du har gått over den blå løypen. Da kommer d ned i en slags "dal" hvor det er bra offpist forhold. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis du drar til et sted som heter Galten (lengst vekk fra solheisene), og tar T-kroken opp der. På toppen av T-kroken går du til venstre og fortsetter etter at du har gått over den blå løypen. Da kommer d ned i en slags "dal" hvor det er bra offpist forhold. Takker, ender jeg opp ved noen heiser eller blir det mye gåing for å komme tilbake til skisenteret? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjører du bakken helt ned blir det ikkenoe gåing, da kommer du ned til den samme heisen du starta fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå