Tiresias Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har tenkt å kjøpe en sinnsykt bra kjøleribbe og montere en 120mm vifte på denne. Hvilken kjøleribbe er størst og best og hvor får jeg tak i den? PS. Pentium 4 socket 478... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Tror ikke du finner ribbe som du kan skru en 120mm vifte på! Men du kan jo kjøpe den største ribben du finner og kjøpe en funnel i tillegg! Kansje en alpha eller en swiftech? Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ja, det var det jeg hadde tenkt, med funnel. Det er den største og beste ribba jeg leter etter, noen som vet hvilken en det er, og hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 den apsolutt aller beste er vel: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet460.htm sett en funnel og 120 vifte på den, så tror jeg du har komboen som setter standarder. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Denne kan vel heller ikke være så dum. Men forsiktig når kassa skal transporteres, den veier over 700 gram! http://www.ocshoot.no/7000cu.htm Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ingen av de viftene som er nevnt over BEST når det gjelder ytelse, å man skal slite meget med plass på begge hvis det er Funnel som skal brukes. Burde heller ta noe med standarisert 80mm vifte å bruke funnel på denne til å gå over til 120mm Alpha eller Swifty sine er veldig bra. SLK serien er også bra men som nevnt over veier disse meget mye så du må være forsiktig under transport. www.microplex.no har swifty & alapha, men er netconnection har SLK serien, men ikke sikker -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå