Dagi77 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har en bærbar ASUS z53series med Windows Vista. Vifta på pc'en suser og går hele tiden og lager litt lyd. Jeg klarer å leve med det, men plutselig går pc'en HELT AMOK og lager det høyeste toner og lyder... Dette kan vare i opptil et par minutter før den igjen roer seg. Det er ikke noe systematikk i NÅR vifta går crazy osv. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få roet ned viften? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 det er nok kjølevifta til prosessoren som jobber febrilsk tipper jeg. prøv å støvsuge alle åpninger og gjerne kjøpe en boks med trykkluft ( sprayboks lignende) for å blåse hvis det ikke funker ville jeg tatt backup av bilder osv og fått den levert inn på en service for å gjøre rent Lenke til kommentar
Dagi77 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 det er nok kjølevifta til prosessoren som jobber febrilsk tipper jeg. prøv å støvsuge alle åpninger og gjerne kjøpe en boks med trykkluft ( sprayboks lignende) for å blåse hvis det ikke funker ville jeg tatt backup av bilder osv og fått den levert inn på en service for å gjøre rent Ok, skal prøve dette. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå