Gå til innhold

Vista recovery disk - på norsk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Vista install som har gått i stå. Systemgjenoppretting hjelper ikke, da alle restore points har det samme problemet. Fulgte ikke med noen Vista disk med min Acer PC, så tenkte jeg skulle lage en recovery disk. Det er jo null problem, og finnes mange oppskrifter for dette, bl.a. her.

MEN, når jeg booter disken og starter systemgjenopprettinga, så har jeg kun "Engelsk" som valg når jeg skal velge språk. PC'en har norsk Windows Vista, og det vil jeg fortsette med.

Hvordan fikser jeg en recovery disk som gir meg norsk Windows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den. Var jo nyttig tips. Jeg fikk dog fiksa PC'n på en annen måte.

MEN, hadde fortsatt vært interessant å vite hvordan man lager norsk recovery disk. Antar at det ikke er mulig siden ingen vet noe om det...? :shrug:

Lenke til kommentar
Dersom du tar recovery disks av windows vista (norsk installasjon) så skal recovery diskene dine være på norsk...

Ville vært rimelig logisk det ja. Men nope, eneste valget jeg har på språk er "Engelsk". Kan velge norsk tastaturlayout og tidsinnstillinger, men språket var engelsk - som eneste valg.

Lenke til kommentar
Takk for den. Var jo nyttig tips. Jeg fikk dog fiksa PC'n på en annen måte.

MEN, hadde fortsatt vært interessant å vite hvordan man lager norsk recovery disk. Antar at det ikke er mulig siden ingen vet noe om det...? :shrug:

Du kan enkelt brenne ut recovery-partisjonen på DVD via Acer eRecovery.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...