gsn Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har en Nokia 6300 som har vært på reperasjon 2 ganger nå, hver gang har det tatt 1 måned(selv om den skulle være "hastesak" siste gangen den var inne). Problemet som måtte fikses to ganger(første gangen fikk jeg den tilbake uten at feilen var utbedret) var at den skrudde seg av med en gang jeg satt i laderen, og jeg måtte ta inn og ut batteriet for å få startet den igjen. Like før dette begynte å skje så begynte telefonen å oppføre seg litt merkelig. Displayet og tastene enten lyste hele tiden, eller aldri. Altså; Skjermen var enten så mørk at den var nærmest umulig å lese av, eller så ble batteriet tappet pga lyset var alltid på. Telefonen lader nå normalt, men display/knapper lyser konstant. Noen som vet om dette kan fikses med firmware oppdatering eller noe i den dur? Har ikke særlig lyst å sende den inn igjen enda en gang. SW nå: V 07.21 05-11-08 RM-217 ©Nokia. I meldingen fra verkstedet står det at sw er testet OK. Når jeg prøver å oppdatere SW nå kommer det "velg tjeneste levereandør", vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her heller. Er ikke vandt med Nokia enda, har jo såvidt fått brukt den! EDIT: Prøvde nå å starte telefonen på nytt, da lyser ikke display i det heletatt og nå skrur den seg av når jeg setter den på lading. Jubel-o-glede. Ser ut som det blir å sende den inn for en 3. rep :S Endret 8. mars 2009 av gsn Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Last ned Nokia Software Updater Å følg instruksjonene der Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Skal teste det nå, takker! Her er forsåvidt problemet mitt på nokia's sider: http://europe.nokia.com/appmanager/UnitedS...rp-windowState= Ikke at det hjalp noe da EDIT: Mer morro; Den skrur seg også av når jeg setter i USB kabelen. Så får ikke tatt update via PC såfall. Endret 8. mars 2009 av gsn Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Tror jeg bare må se slaget som tapt, etter å ha surfet ytterligere på Nokia's sider oppdaget jeg at jeg har nyeste software til telefonen. Den skrur seg av når jeg kobler til laderen. Den skrur seg av når jeg kobler til USB-kabelen. Lyset på display er enten av eller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå