PyrionZ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har strøket 2ganger på teoriprøva nå, skal ta den opp igjen på Torsdag. Så da vil jeg gjerne ha noen tips til hvordan jeg skal klare å lære meg alt? Hvordan lese? osv Har ikke råd til å stryke nå: ( Så jeg MÅ klare den! Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hmm... Personlig skal jeg ta teori for A1 i/etter sommerferien. Jeg vil nå tro at det beste er å lese hele boka hver gang du har tid til det og så ofte som mulig, men det viktikste er å skjønne det logiske i det du leser og ikke tenke at du bare skal få lest deg fort igjennom det Good Luck Edit: leif... Endret 8. mars 2009 av skullcandy93 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 www.prove.no www.teoritentamen.no Samtidig sammendraget for A1 på mopedportalen Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Får bare lese MYE og håpe det går bra;D Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvordan gikk det? Tror jeg skal ta den i mårra. Har Veien til førekortet boka Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Gikk dårlig gitt, en feil for mye. Tar den på ny i morra, har lest i boka til bil (står mye mer info der!) Leste om kjøring osv i kryss og slikt. Også leser jeg MC boka for plassering o.l. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ok, jeg har bil boka, er det stor forskjell på den og til mc? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 STOR forskjell! Står mye mer om kjøring, regler osv i bil boka. Men, noen som kan anbefale sider der man kan teste seg på klasse A? Føler ikke at teoritentamen hjelper noe særlig: ( Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Da var prøva bestått med kun 3 feil av 6 mulige: D Anbefaler dere å lese boka til bil, hjelper bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå