Dotten Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nettopp derfor burde jo dette være det optimale tidspunkt å ekspandere. Når "alle andre" kutter ned så kan man kapre mange lesere ved å tilby kvalitet. Jeg er ikke uenig, men jeg sitter heller ikke på pengesekken. Skal skyndte meg med å ta over Internett slik at vi kan få sving på tingene. Har ikke tid denne uken, men kanskje overtagelse kan gjøres neste uke I god forumånd er nok det smarteste at vi kan hjelpe til med tilretteleggingen, mens brukerne står for innholdet. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Så planen jeg la ut kan bli en realitet? Artig med positiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Vart stille her gitt Noen som vet om det har skjedd noe mer med dette prosjektet, eller om det har blitt lagt på is? Mvh Olav B, G Endret 18. mars 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Litt nysgjerrig på hvordan dette skal ende jeg også Dotten, har du kommet fram til noe? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tipper de driver med siste finpuss av planene sine og at de derfor ikke har tid til å poste oppdateringer her. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette kan bli bra, jeg hadde definitivt fulgt med. Håper dett blir noe av. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kan meddele at jeg ikke har fått noen informasjon eller kontakt fra staben. Ikke vet jeg om dette blir noe av heller, dog tror jeg dette er meget ønsket. Vi får bare mase i vei Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mas i vei! Vi får starte en underskriftskampanje Hehe, eller vente å se... Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Stötter dette jeg. Om dette blir communitydriftet kan jeg gjerne hjelpe til om det trengs. ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tar på meg hatten til Fru Negativ: Virkelig? Ville noen sett på dette? Hvor lange programmer, og hvor ofte skulle de blitt "sendt"? Det var jo en artikkelserie før om hva som skjedde på forumet før, men det stoppet. Jeg vet ikke om det var fordi det var for få lesere eller om det var andre grunner til det. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette avhenger av hvem man faar som programleder. To sure gubber som sitter i en mör kjeller og lister opp "kul" forumtraader blir ikke veldig populært. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jaja, programmet må jo produsere egen underholdning, ikke bare lene på det som skjer på forumet. Men som diggnation viser kan man lage underholdning _fra_ forumet Wow, det ble et rart innlegg... Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Wow, det ble et rart innlegg... Det skal være sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg