Skrujernet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Skal kjøpe meg ny pc, har funnet alle komponentene og er klart for bestilling. Har valgt 64 bits vista Umtlimate som OS. Men jeg lurer på om det lønner seg å vente på Windows 7? Endret 8. mars 2009 av atriC Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvorfor vente? Last ned Beta. Det er både gratis og lovlig. Endret 8. mars 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor vente? Last ned Beta. Det er både gratis og lovlig. Men inneholder den ikke bugs osv? ;-) det er jo tross alt bare en beta versjon Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Finn helre ett annat alternativ till W7 kommer.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Personlig synes jeg windows 7 virker bedre enn vista, så jeg hadde levd på windows 7 betaer til det går ann å kjøpe den. Kommer snart en RC også, tror ikke den er noe dårligere enn den builden som har lekket ut nå 7048 og den er edit: Jeg lever på windows 7 selvom jeg har betalt dyre dommer for vista ultimate Tror ikke jeg kommer til å røre vista cd'n min en eneste gang til Endret 8. mars 2009 av Goodall Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Var det ikke sånn at de som kjøpte vista etter en viss dato fikk lov til å oppgradere til windows 7 gratis når det kommer? Glem det. Leste nå at det gjaldt fra 1 juli. Endret 8. mars 2009 av GunnarGul Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det bare gjaldt dersom du kjøpte en ny pc etter 1. juli, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er fra juni hvis jeg ikke husker feil, jeg ville lastet ned Windows 7 beta og installert det, det fungerer helt utrolig bra hos meg uten at jeg opplever store problemer. Litt krasjing i noen typiske Windows-programmer som IE men ellers ikke noe å bry seg om, skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Trur jeg laster ned betaen jeg da Skader jo ikke å prøve uansett Lenke til kommentar
Espen94 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er Windows 7 beta, klar til å downloade nå? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er for sent, faktisk. De fjernet muligheten den tiende februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå