xantarion Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei hei. Da har jeg tatt noen stikkprøver i følgende butikker: (Elkjøp Porsgrunn) - Xbox 360 Pro 007 James Bond .... 14.2A, altså ikke Jasper (Elkjøp Skien) - Xbox 360 Pro 007 James Bond .... 14.2A, altså ikke Jasper (Spaceworld Skien) - Xbox 360 Pro Kung Fu Panda .... 14.2A, altså ikke Jasper (Gamestop Porsgrunn) - Xbox 360 Pro Halo Wars bundle .... 14.2A, altså ikke Jasper (Gamestop Skien) - Xbox 360 Pro Halo Wars bundle .... 14.2A, altså ikke Jasper (Expert Porsgrunn) - Xbox 360 Elite .... 14.2A, altså ikke Jasper Har bare sjekket etter strømforbruket bak. Har lest at det kan være Jasper sjøl om det ikke står 12.1A, den eneste måten å sjekke 100% er vist å se på strømkontakten (men da må man åpne boksen). ... vil ha en Jasper nå. Har en bunke med spill her som kjeder seg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror at Resident Evil 5 bundlen er Jasper. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har lest at konsoller produsert i 2009 med 99% sannsynlighet har Jasper. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror at Resident Evil 5 bundlen er Jasper. Vet du om noen nettbutikker/vanlig butikker som selger resident evil 5 konsollen? (det er den rød limited edition saken?) Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke så rart du ikke fant noen blant dem... Bare arcade pakker som er jasper her hittil. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Da har jeg reservert Xbox360 hos Gamestop (2695.-) Resident Evil utgaven er en elite med Jasper chipset Endret 10. mars 2009 av xantarion Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Heller en sort Elite falcon, enn en rød Elite Jasper....IMO Lenke til kommentar
marama Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 har vel nevnt det i enn annen tråd på forumet.. kjøpte 60gb pro med jasper i tr.heim (siba) for en uke siden.. så er ikke bare arcade som har det.. Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Siba i Kiellands Hus (Oslo) har fått inn nytt sortiment med Xboxer(De sa de fikk de inn nå sent februar). Dro dit i dag for å sjekke ut, men viste seg at hvertfall elitene var av Falcon-typen. Lot: 09x Manufact. Date: 2008/11/6(US dato) holdt på å kjøpe når jeg så det, da jeg har lest at LOT 0843x og manufact. date etter 2008/10/23 skulle være nærmest garantert jasper, men ba heldigvis selgeren om å åpne boksen, og da fant jeg gode gamle 175W psu'n. Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Var innom Game i Hegdehaugsveien (Oslo) i dag og spurte om Xbox Elite med Jasper. Selgeren sa at det var bare å vente på Resident Evil-pakken som kommer i morgen. Jeg var i utgangspunktet motvillig til å kjøpe den pakken fremfor en vanlig Elite pga rødfargen, men da sa selgeren at i Europa vil Resident Evil-eliten vil være i vanlig sort farge. Hvis så er tilfelle frykter jeg at Microsoft putter eldre Falcon-modeller inn i pakken. Vel vel, vi får vente og se til imorgen, skal ta en tur innom for å få meg en titt på PSU'n =) Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Var innom Game i Hegdehaugsveien (Oslo) i dag og spurte om Xbox Elite med Jasper. Selgeren sa at det var bare å vente på Resident Evil-pakken som kommer i morgen. Jeg var i utgangspunktet motvillig til å kjøpe den pakken fremfor en vanlig Elite pga rødfargen, men da sa selgeren at i Europa vil Resident Evil-eliten vil være i vanlig sort farge. Hvis så er tilfelle frykter jeg at Microsoft putter eldre Falcon-modeller inn i pakken. Vel vel, vi får vente og se til imorgen, skal ta en tur innom for å få meg en titt på PSU'n =) Fikk bekreftet dette i dag, Game sitter med Xbox Resident Evil 5 Limited Edition med sorte Falcon-eliter i. Gamestop er stedet altså hvis du vil ha den røde, og jasper. (Sitter med den rett foran meg nå ) Endret 13. mars 2009 av Kitchy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rød Xbox, ja. Den var ny. Ganske tøff egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå