Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg kjeder meg ofte når jeg er alene og med venner når jeg er med venner sitter vi bare der og "hva skal vi gjøre a?" "høøø vet ikke jeg" har noen forslag på hva vi kan gjøre vi er 14 16 år og det vi gjør er at vi spiller gitar og er bare ute og loker og det er vi lei av. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Finn på noe kødd. hehe hva da hive snø baller på vinduer til folk Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Drive med dritt er da alltid moro? Slå dere løs, holdt på å si "drit i konsekvenser" men, blir litt dumt.. Kan drive med ting som ikke er allverden hvis dere blir tatt for det. Skaff dere mopeder og herj rundt? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Øhøm, nå trenger vi ikke skape flere småbanditter enn vi allerede har her i landet. Følg Kardemommeloven: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil. Jeg synes skateboard er en god idé, jeg. Fet hobby, det. Dessuten er det sosialt og fysisk krevende, så man får brukt litt krefter på det hvis man sitter inne med mye energi. BMX er jo også et alternativ. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Spille, kødde ute, bare finne på masse kødd!! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Når jeg ikke har noe å gjøre går jeg på forumet! (Hmm, det betyr vel at jeg har EKSTREMT lite å gjøre, da jeg sitter her "hele tida" ) Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Trening..... Enten dere spiller fotball eller går på treningsstudio er det alltid fett me litt konkuranse, dessuten er det bra for helsen. Selv om jeg spiller hockey 15timer i uken, er det utrolig gøy å prøve andre idretter og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå