It's me Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Komplett har jo kunder fra de åpner til de stenger butikken. Folk står jo faktisk ofte i kø før de åpner butikken. Er også som oftes minimum 15min med kø. En gang jeg skulle til byen så ba jeg en kamerat som var i byen hente en kølapp, og da jeg kom til byen, 30 min senere, var det forsatt 15 nummer til det var min tur. komplett konk Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 15 min med kø er lite, er ofte 1 time. Og nå har de vært så smarte at de har fjerna kølapp systemet i butikken i Oslo Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Riktignok gikk KOMPLETT butikken i GRIMSTAD konkurs, pga diverse ting. Skal ikke utdype meg mer, en av tingene var at de ved butikken ga veldig dårlig service (erfaring) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kom til komplett butikken i oslo da det stod en dørvakt der passa på så det ikke kom så mange inn Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kom til komplett butikken i oslo da det stod en dørvakt der passa på så det ikke kom så mange inn LOL Snart må man vell reservere plass i butikken et par dager før og passe på at man har riktig antrekk for å slippe inn Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 De skulle hat kategorisert kassene. Jeg trenger Tips til ny pc. Jeg vet nesten hva jeg vil ha. Jeg vet hva jeg skal ha. Jeg vet hva jeg vil ha og har Artikelnr. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kom til komplett butikken i oslo da det stod en dørvakt der passa på så det ikke kom så mange inn LOL Snart må man vell reservere plass i butikken et par dager før og passe på at man har riktig antrekk for å slippe inn Og det skal være Nerdelock Lenke til kommentar
oyvindr Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 En lokal dataforhandler i Molde prøvde seg med noe tilsvarende mot meg for noen år tilbake. Fikk vite at jeg ikke måtte handle på en navngitt annen lokal forhandler, for de slet og ville gå konkurs snart. De hadde også klipt ut avisoppslag med spekulasjoner om det firmaet og hengt det opp i butikken. Jeg trenger neppe si hvem av dem som faktisk har gitt opp og hvem som lever i beste velgående. Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Komplett er i norkom gruppen som da er Norek og Norkom Norek selger rimelig greit til bedrifter men er litt treig på sendelse Komplett selger så det smeller i kassa. Norkom gruppen selger alt fra hvitevarer til Asylmotakere. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kom til komplett butikken i oslo da det stod en dørvakt der passa på så det ikke kom så mange inn Hehe - er vel ikke uten grunn at IQ-data (heter vel Digital Impuls nå?) som holder til 100 meter lenger bort i gata også har veldig gode dager - delvis på grunn av køen hos Komplett. Men nå begynner det jammen å bli kø der også! :o Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Komplett konkurs, teiteste jeg har hørt på et par år venter i spenning på en komplett butikk i Stavanger her har vi bare Startit.no og de er DYRE! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Komplett er i norkom gruppen som da er Norek og Norkom Norek selger rimelig greit til bedrifter men er litt treig på sendelse Komplett selger så det smeller i kassa. Norkom gruppen selger alt fra hvitevarer til Asylmotakere. Kanskje på tide å oppdatere seg litt, eller hva Ken@th? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Komplett, konkurs... Neppe, ikke med alle de tusen'spenna jeg har sløst bort på dem Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Komplett er i norkom gruppen som da er Norek og Norkom Norek selger rimelig greit til bedrifter men er litt treig på sendelse Komplett selger så det smeller i kassa. Norkom gruppen selger alt fra hvitevarer til Asylmotakere. hmm kanskje jeg skal kjøpe et asylmotak til pcen min nå ja Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hehe - er vel ikke uten grunn at IQ-data (heter vel Digital Impuls nå?) som holder til 100 meter lenger bort i gata også har veldig gode dager - delvis på grunn av køen hos Komplett. Men nå begynner det jammen å bli kø der også! :o Men så er Digital Impuls en dårlig butikk med tragisk kundeservice! Jeg står heller litt i kø og får et produkt som virker, og hvis det ikke virker så får jeg bytta det. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Men så er Digital Impuls en dårlig butikk med tragisk kundeservice! Jeg står heller litt i kø og får et produkt som virker, og hvis det ikke virker så får jeg bytta det. Har bare gode erfaringer med dem jeg - har stort sett lagt de fleste hardware-innkjøpene mine dit det siste halvåret nettopp på grunn av køen hos Komplett. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Den dagen Komplett går konk skal jeg spise spise CPUen min (med brun saus og grønnsaker til). HoHo Ho.. Jeg skal starte opp data sjappe.. =) Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten. Dette må være den mest useriøse posten her på forumet! Jaja, dette var vel å ta i vel mye da... Nei! Han oppfordrer folk til ikke å handle på komplett, fordi han har hørt rykter :-? Bare å komme med slike påstander er jo ganske fjernt Og denne tråden skulle aldri ha blitt posta! Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 ja han føler seg vel litt dum nå i og med at han ikke har svar på topicen på lenge. komplett kommer til å holde ut et par år til . Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten. Dette må være den mest useriøse posten her på forumet! Jaja, dette var vel å ta i vel mye da... Nei! Han oppfordrer folk til ikke å handle på komplett, fordi han har hørt rykter :-? Bare å komme med slike påstander er jo ganske fjernt Og denne tråden skulle aldri ha blitt posta! Begynner å gå lut lei deg nå.. Gidder du quote en setning eller to hvor han skriver at han oppfrordrer folk til å IKKE kjøpe varer på Komplett.no ? Neppe.. Eneste han skriver er at han har hørt et rykte og at han skal vente litt med å kjøpe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå