Gå til innhold

Komplett snart konkurs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett :grumpy:  Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten.  

 

Dette må være den mest useriøse posten her på forumet!

 

Jaja, dette var vel å ta i vel mye da...

Jeg tolker tråden som en refleksjon over en påstand som forfatteren selv ikke har fremmet, men fått høre. Så har da også påstanden fra han fyren blitt grundig avkreftet :)

Lenke til kommentar

Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett :grumpy:  Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten.  

 

Dette må være den mest useriøse posten her på forumet!

 

Jaja, dette var vel å ta i vel mye da...

Jeg tolker tråden som en refleksjon over en påstand som forfatteren selv ikke har fremmet, men fått høre. Så har da også påstanden fra han fyren blitt grundig avkreftet :)

 

Godt sagt. Er det noe jeg ikke vil så er det jo at komplett går kokurs, men jeg begynte å tvile litt. Men nå har jeg jo fått høre det direkte fra komplett salg også så nå er tilliten på topp. Gå komplett!

Lenke til kommentar

hehe lite trolig det med konkursen ja, hvertfall om deres omsetningstall inneholder snev av sannhet.

Litt skikkelig konkurranse hadde dog vært på sin plass.

Heldigvis svinger ofte slike marked fort og et idag bunnsolid firma kan være utkonkurrert om få år, forhåpentligvis til fordel for forbrukerne. :)

Lenke til kommentar

at komplett skal gå konkurs er det dommeste eg har hørt..

 

det selskapet er sett på som en knallsuksè innen web-shop, og fyren som eiger det tjener seg full i peng.

 

dessuten er ikkje komplett et firma som bare driver i norge, det er stort, og viss det skulle gå konk måtte alle handler stoppe ganske fort, noke som er lite sannsynlig.

 

og når så mange handler på komplett, ja då blir det fleire klager enn hos andre som har færre kunder, seie seg sjøl

Lenke til kommentar
Morsomt  :lol:  

 

Sjekket akkurat Komplett AS hos Lindorff og de har en kredittrating på 86, noe som er ekstremt bra. I 2001 hadde de en omsetning på nesten 900 mill og en egenkapital på 50 mill.

Komplett AS og Komplett ASA er faktisk blant de mest solide selskapene i Norge, og har vist en eventyrlig vekst de siste årene.

 

Tviler svært sterkt på om de er konkurstruet.  

 

Arcade

 

:o Det der var sykt mye!+ att det var kjempe flott å høre!

Lenge leve komplett :woot:

Lenke til kommentar

Det morsomste er jo ikke at det går an å tro på sånne rykter fra den lokale sjappa, det morsomste er jo at det ikke skal mer enn et innlegg til direkte fra komplett salg før tilliten er på topp igjen! Og når komplett sier det så må det jo være sant!!! :lol:

Lenke til kommentar

Kan jo være et en av de lokale butikkene som bærer navnet komplett sliter. Her er det ikke god service har jeg erfart, så det skulle ikke forundre meg om en av disse gikk dukken. Så vidt jeg har skjønt er de selvstedige butikker, og det eneste de har felles med nettbutikken er navnet og leverandøren.

Lenke til kommentar

hihih likte den med snekkerfirma på nordland :> Syns komplett ska bli sån hobbysjappe som biltema, som snart er sån alt muli dildall med MYE mer en bare det du klarer dytte i bilen :p kanskje de ska begynne med leker, tepper, eksosanlegg osv, hahaha hele smørja :> *bestille ny potte på komplett.no .. haha*

Lenke til kommentar
Sjekk på Børsen under Norkom og si til den insideren at han,må ta seg en tredagers for å komme seg til hektene.Muligens han kan data,men børsen kan han holde seg langt unna med disse påstandene. :shrug::shrug::shrug:

 

Bare så det skulle vere sagt så var det at de skulle slå seg selv konkurs. Det har nødvendigvis ikke noe med økonomi å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...