Gå til innhold

Komplett snart konkurs?


Anbefalte innlegg

Fikk høre på den lokale datasjappa at Komplett.no snart kom til å kjøre seg konkurs. Det hadde noe med at de hadde fått en så stor strøm av klager og i tillegg ikke greide å få solgt alle lagervarene sine. Fyren jeg snakket med er en insider når det gjelder slike ting, men jeg tviler selvsagt litt. Det hadde vertfall vert kjekt å høre om det var noen andre som hadde hørt noe om dette.

 

Lokale datasjapper får folk til å tro det mest utrolige for at man skal kjøpe hos de i stedet. Jeg har blitt forsøkt lurt jeg også, av en veldig lokal sjappe på Grunerløkka i Oslo, men ettersom jeg har litt peil selv så gjennomskuet jeg forsøket (at jeg måtte kjøpe Intel i stedet for AMD fordi AMD fungerte med bare 90% av dagens IBM-PC programmer, mens Intel fungerte med 100% :lol: )

 

Det hører med til historien at denne sjappa ikke solgte AMD, bare Intel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er som jeg sa noe jeg også tviler litt på, men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti.

 

Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett :grumpy: Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten.

 

Dette må være den mest useriøse posten her på forumet!

 

Jekla AMTOR du da, virker ikke som om at du leste posten i det hele tatt.

for det forste saa sa han at han hadde hort noe fra den lokale datasjappa om Komplett, og for det andre saa spurte han om det var noen andre som hart hort om noe lignende.

 

Har han noen plass i posten sin oppfordret til aa ikke kjope fra Komplett? Nei! Ta deg litt tid til aa lese post neste gang.

 

Aa si at det var den mest useriose posten her i forumet er til aa le av. Hadde han sagt at Komplett kommer til aa gaa konkurs og at vi ikke maa kjope utstyr derifra hadde jeg vert enig, men atter nei. posten er bra den, han spor om det er andre som har mer informasjon aa komme med.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Det er som jeg sa noe jeg også tviler litt på, men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti.

 

Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett :grumpy: Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten.

 

Dette må være den mest useriøse posten her på forumet!

 

Jekla AMTOR du da, virker ikke som om at du leste posten i det hele tatt.

for det forste saa sa han at han hadde hort noe fra den lokale datasjappa om Komplett, og for det andre saa spurte han om det var noen andre som hart hort om noe lignende.

 

Har han noen plass i posten sin oppfordret til aa ikke kjope fra Komplett? Nei! Ta deg litt tid til aa lese post neste gang.

 

Aa si at det var den mest useriose posten her i forumet er til aa le av. Hadde han sagt at Komplett kommer til aa gaa konkurs og at vi ikke maa kjope utstyr derifra hadde jeg vert enig, men atter nei. posten er bra den, han spor om det er andre som har mer informasjon aa komme med.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Gadd ikke lese alle postene i tråden, men hvis noen ikke allerede har nevnt det så gå inn på www.komplett.com og se litt på årsrapportene deres. For meg er dette imponerende tall.

 

Ser man i tillegg på kursutviklingen til Komplett fra de startet så er dette enda mer imponerende.

 

Komplett mot konkurs? Hvis de klarer å få fotfeste i utlandet på samme måte som de har fått i Norge kan vi se langt etter en konkurs der i gården.

Lenke til kommentar
Komplett er i norkom gruppen som da er Norek og Norkom  

Norek selger rimelig greit til bedrifter men er litt treig på sendelse

Komplett selger så det smeller i kassa.

Norkom gruppen selger alt fra hvitevarer til Asylmotakere.

 

Treig på forsendelse?

Når jeg legger inn en bestilling kl. 02.00 vil jeg ikke kalle det treigt når jeg får sendingsbekreftelse kl. 07.45

Lenke til kommentar

Historien er jo full av selskaper med imponerende regnskapstall som plutselig har rast sammen som korthus. Nå skal det sies at en del av disse også har drevet en svært kreativ regnskapsføring, men poenget et at man ikke nødvendigvis må kikke på og bli imponert av store tall.

 

Dette var ikke rettet mot Komplett, som jeg ikke har noen forutsetninger for å si noe om, men en generell info.

Lenke til kommentar

 

Har han noen plass i posten sin oppfordret til aa ikke kjope fra Komplett? Nei! Ta deg litt tid til aa lese post neste gang.

 

Frankie

Singapore

 

men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti.

 

Hva skriver han her da? Puss brillene dine eller skaff deg briller om du ikke har!

Lenke til kommentar

 

Har han noen plass i posten sin oppfordret til aa ikke kjope fra Komplett? Nei! Ta deg litt tid til aa lese post neste gang.

 

Frankie

Singapore

 

men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti.

 

Hva skriver han her da? Puss brillene dine eller skaff deg briller om du ikke har!

 

Når pusset du brillene sist? Han skriver ganske tydelig at HAN vil vente litt. Han oppfordrer på ingen måte at andre ikke skal handle hos komplett, han sier bare at han selv er usikker pga av den informasjonen han har fått. Om jeg ikke tar helt feil har han sikkert en annen oppfatning nå. Tulling.

Lenke til kommentar
De skal jo stenge alle sjappene sine, og bare være en nettbutikk fra nå av da...kanskje det var noe i den retningen han selgeren mente. Det er jo ikke god reklame for en komplett-selger å si at komplett går konkurs.

 

Hvor har du lest at de skal stenge sjappene?

 

Han henviser sikker til denne artikkelen: Artikkel hos ITavisen

 

De stenger ikke sjappene sine, de selger de slik at de kun har netthandel.

Lenke til kommentar

 

Når pusset du brillene sist? Han skriver ganske tydelig at HAN vil vente litt. Han oppfordrer på ingen måte at andre ikke skal handle hos komplett, han sier bare at han selv er usikker pga av den informasjonen han har fått. Om jeg ikke tar helt feil har han sikkert en annen oppfatning nå. Tulling.

 

Ops...Jeg tolket det litt anderledes, Leste det litt kjapt. Da beklager jeg på det sterkeste :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...