volumone Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Fikk høre på den lokale datasjappa at Komplett.no snart kom til å kjøre seg konkurs. Det hadde noe med at de hadde fått en så stor strøm av klager og i tillegg ikke greide å få solgt alle lagervarene sine. Fyren jeg snakket med er en insider når det gjelder slike ting, men jeg tviler selvsagt litt. Det hadde vertfall vert kjekt å høre om det var noen andre som hadde hørt noe om dette. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 tror jeg ikke på sikkert litt misunelig Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 første april er en stund siden. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hmm, jeg tviler ganske sterkt på dette, ettersom komplett.no selger utrolig mye. Ikke bare det, men de utvider jo hele tiden med nye lagre i utlandet osv., så sannsynligheten for at det stemmer er nok heller liten. Dessuten hadde ikke komplett et ganske enormt overskudd i fjor? Tviler på at det går annerledes i år. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Det er som jeg sa noe jeg også tviler litt på, men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 lol.. jeg sjekka litt harddisker på komplett en dag. Jeg skulle spise og etter jeg kom tilbake (15min) så hadde dem solgt 12 harddisker av samme type... tror nok ei dem går konkurs så fort nei.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 tviiiiler på det asso, går bra med komplett! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Den dagen Komplett går konk skal jeg spise spise CPUen min (med brun saus og grønnsaker til). Lenke til kommentar
arcade Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Morsomt Sjekket akkurat Komplett AS hos Lindorff og de har en kredittrating på 86, noe som er ekstremt bra. I 2001 hadde de en omsetning på nesten 900 mill og en egenkapital på 50 mill. Komplett AS og Komplett ASA er faktisk blant de mest solide selskapene i Norge, og har vist en eventyrlig vekst de siste årene. Tviler svært sterkt på om de er konkurstruet. Arcade Lenke til kommentar
bigbro Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det er som jeg sa noe jeg også tviler litt på, men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Jeg ville heller latt være å kjøpe noe fra den lokale løgneren. Hvis han kan komme med slike røverhistorier uten å blunke, tenk deg da hva han kan finne på hvis du får problemer med noe du har kjøpt fra han? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 komplett - konkurs bullshit Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg ville heller latt være å kjøpe noe fra den lokale løgneren. Hvis han kan komme med slike røverhistorier uten å blunke, tenk deg da hva han kan finne på hvis du får problemer med noe du har kjøpt fra han? Enig - regner med at han jugde om en konkurrent nettopp for å få solgt noe til deg, og det sier jo ganske mye om han selv. At Komplett sikkert har en god del hyllevarmere på lager er jo ikke usannsynlig med tanke på hvor fort datautstyr blir avlegs, og det er jo mange firmaer som har gått dukken ved å ekspandere kraftig, men jeg tror Komplett fremdeles er et solid firma. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Dette virkar som eit særdeles dårleg salgstriks frå den lokale sjappa di. Komplett er så solide at det er vel eit av dei få selskapa som blir ståandes om ting går virkelig gale blant folk si kjøpekraft! Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det er som jeg sa noe jeg også tviler litt på, men jeg vil vertfall vente med å kjøpe noe der med det første. Vis det skulle stemme så er det jo utrolig kjedelig når det gjelder garanti. Det virker som du ikke vil at folk skal handle på komplett Du oppfordrer folk til å ikke handle der fordi du har hørt noen rykter som er så fjernt fra virkeligheten. Dette må være den mest useriøse posten her på forumet! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jo med så solide tall som komplett leverer, så har jeg ingen tro på at de vil slå seg konkurs... i hvertfall ikke neste 5 årene Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Den dagen Komplett går konk skal jeg spise spise CPUen min (med brun saus og grønnsaker til). Hahahaheheheh! Passet heller dårlig at jeg leste den der posten akkurat da jeg satt å spiste! Kunne lett sprutet ut mat både her og der! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Den dagen Komplett går konk skal jeg spise spise CPUen min (med brun saus og grønnsaker til). Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Heisan, Dette "ryktet" er nok feil da Komplett vokser, tjener penger og er et solid selskap i tipp-topp form. Dere må nok holde ut med oss frem til sykepleierene tar tastaturene fra oss på gamlehjemmet :-) Vi kan i samme slengen også avkrefte at vi skal skal starte snekkerfirma i Nordland ;-) mvh Komplett.no salg" Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 lol! snekkerfirma i nordland!? jøss.. er vist ikke makan på hva folk fantaserer om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå