toazty Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 har bare sett halve ses. 2 og utover, men klarer ikke huske om vi har fått svar på et par ting.. hvem er jakob ? hva er tingne med isbjørnen ? og så den svarte røyken, hva er greia der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jakob er vi ikke helt sikker på hva er enda, mulig en manifistasjon av øya. Isbjørnene var noe Dharma brukte til ett ekspriment Røyken er ett slags "security System" mer enn det vet vi ikke enda Endret 8. mars 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 men isbjørnen var da vel der etter flyet krasja , og darhma folkene er vel døde? var vel 20-30 år før flyet krasja at dahrma drev med eksperimenter.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 fortsett å se på Lost du så kanskje vi får svar Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor ikke se resten av serien og få svar på den måten? Må da være bedre det enn at noen forklarer noe halvveis via et forum? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 har bare sett halve ses. 2 og utover, men klarer ikke huske om vi har fått svar på et par ting.. hvem er jakob ? hva er tingne med isbjørnen ? og så den svarte røyken, hva er greia der? For å svare på det du lurer på: Hvem er jakob? Ikke fått svar på i halve ses.2 Hva er tingen med isbjørnen? Ikke fått svar på i halve ses.2 Og så den svarte røyken, hva er greia der? Ikke fått svar på i halve ses.2 Så tror du bør fortsette å se. Har mye godt tv foran deg gitt... Misunner deg faktisk ikke så rent lite. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 jeg skrev halve ses.2 og utover.. det betyr t.o.m. ep.8 ses.5 .. så har vel sett mesteparten av lost.. men bare lurte på om jeg har gått glipp en episode eller to Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Aaaaah. Det tolket ikke eg det som Monsteret blir delvis forklart i ene episoden. Den episoden når Ben og de blir angrepet av Keemy og co fra båten. Jakob vet vi egentlig ikke. Isbjørnen er delvis forklart så vidt eg vet. Mulig eg bare har hørt teorien. At de ble brukt til dette hjulet Ben snurret på for å unngå å bli sendt av øya når de skulle flytte den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jakob vet vi er en "åndelig" leder ovenfor The Others. Han får en høyst sansynelig manifest av Christian Shepard(faren til Jack Shepard, hovedpersonen på serien) til å veilede John og andre(sier til Michael det er påtide å dø f. eks). Svarte røyken "monstrert" er et sikkerhetsystem som blant annet har angrepet de franske forskerne og flere av de overlevende. Samt drept Mr. Eko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå