Teletubi4ever Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei, jeg trenger raskt hjelp ! Har planer om å oppgradere min gamle packard bell imedia 3310, den har et Cooper ett eller annet (link til hvilket det er) Hovdekort, og jeg lurte på om det er mulig å putte på en ny prosessor på dette hovedkortet? Jeg trenger raskt svar, så håper på hjelp raskt! Legger i tilleg med en link til pc'n min, så håper noen av dere datakyndige kan være sinnsykt greie å hjelpe meg raskt! Dette er min pc! Endret 8. mars 2009 av Teletubi4ever Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er redd det ikke er mye håp der - hvis du leter godt så kan det hende du finner en litt raskere Pentium 4 på bruktmarkedet, men det vil ikke hjelpe mye. Lenke til kommentar
Teletubi4ever Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 okei, så ingen håp for core duo eller tilsvarende, jaja, takk for raskt svar i alle fall, da blir det bytte av hovedkort Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror ikke du skal satse på å bytte hovedkortet i den maskina - hvis du i det hele tatt finner ett som passer så vil strømforsyninga helt sikkert ikke holde + at du må bytte det meste av de andre delene også - stikkorder er vel å bygge ny maskin. Lenke til kommentar
Teletubi4ever Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Uff da.. det blir mye dyrere, så da får vente mye lenger til jeg får råd til nye pc, for tenkte jo på de pakketilbudene på komplett, men men, får spare lenger da .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå