HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) I forbindelse med en valgfri norskoppgave i fjor om reklame, lagde jeg en enkel reklamefilm, på de to timene jeg hadde til rådighet. Tidligere lagde jeg ofte filmer, samt flere som lå og ligger på "tegnebordet". Etter dette stoppet det helt opp. Er egentlig bare nysgjerrig på hva dere synes, i håp om å få lysten til å lage eller forsette på arkiverte prosjekter. Endret 16. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Splius Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I forbindelse med en valgfri norskoppgave i fjor om reklame, lagde jeg en enkel reklamefilm, på de to timene jeg hadde til rådighet. Tidligere lagde jeg ofte filmer, samt flere som lå og ligger på "tegnebordet". Etter dette stoppet det helt opp. Er egentlig bare nysgjerrig på hva dere synes, i håp om å få lysten til å lage eller forsette på arkiverte prosjekter. Se filmen hos Youtube linken er feil Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (Rettet opp) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ingen kommentar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå