Gå til innhold

Packard Bell Dot 6 cellers, muligens?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nettpc nå straks, men synes det er vanskelig å bestemme meg for en modell. Jeg har hele tiden avfeid tanken på denne "dot" modellen, da jeg har vært skeptisk til PB før, men nå ser jeg at denne har kommet veldig godt ut i tester. jeg har tittet på eee 1000h, men synes nok at denne ikke er fullt så mobil som jeg vil den skal være.

Har noen noen erfaringer med PB Dot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husk at de fleste testene som feks den til din side ble utført av barn og ungdom uten erfaringer og spesielle kvalifikasjoner... flesteparten av dem brydde seg bare om designet...

jeg ville heller ha sett ette gode tester fra feks tom's hardware og slike steder

Lenke til kommentar

Jeg har også vært interessert i den modellen. Men jeg er også skeptisk til Packard Hell.

Mulig de har klart det denne gangen, siden testen utropte den til vinner.

Personlig er jeg mest fascinert av at den som selges hos SIBA har holder for SIM-kort, og dermed kan brukes med trådløst internett på toget.

Men siden jeg ikke tok sjansen på Packard Bell, endte jeg opp med en Acer Aspire. Med 3 celler og 1 GB ram. Den er absolutt i svakeste laget. Jeg tror ikke testvinneren kan være noe VERRE.

Hvis maskina er fullstendig RÆVA så kan du sikkert kreve pengene tilbake.

Eventuellt gå til SIBA og be om å få holde den, se om den virker solid osv.

Spesifikasjonene er vel noenlunde like i alle maskinene om jeg ikke husker feil.

Forskjellig RAM, batteri, skjerm, touchpad og tastatur er vel hovedforskjellene.

Om du kjøper den, kan du gjøre meg en tjeneste og sjekke om den virker med Ubuntu? Jeg vil vite hva jeg går glipp av, men finner ingenting om Linux på nettet.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt meg denne pc'n, så får vi se hvordan det blir. Fortsatt skeptisk til valget mitt, men som de fleste sier så er de fleste maskiner i denne kategorien veldig like, og det faller rett og slett på personlige preferanser. Batteri og størrelse var her det som gjorde at jeg landet på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...