iqlizer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei Den kjære filmbenken min lever på sine siste dager, alt startet med at jeg mistet en røyk i den slik at den fikk et stort svart hull. Det som er saken nå er at jeg planlegger en begravelse for den, men jeg trenger noen tips og idér til hvordan jeg skal få gravlagt min kjære benk på en verdigmåte. Har snakket med en del venner som mener dette er det minste jeg kan gjøre for min kjærefilmbenk. De aller fleste jeg har snakket med mener at en orirignal begravelse er det mest fornuftige(altså å grave den ned, og i tilegg ha en minnestund for den. Er det noen her som har tips til hvordan benken min kan få en fin slutt på livet? takk. Endret 8. mars 2009 av frewsen Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med å putte den på en båt og brenne den? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg har tenkt å plasere benken på taket til byens idrettshall, og fyre å brenne den. Mulig det ikke er så populært? Endret 8. mars 2009 av frewsen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Skal du avlive den på grunn av en feil DU gjorde? Herregud, dette er uaksetabelt... Endret 8. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 bump, er det ingen flere som har forslag til hva jeg kan gjøre med benken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kaste den i søppelet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Brenn den til sankthans så får du et fint bål. Den blir ikke begravet, men kremert. Endret 9. mars 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Parter den og kast den. Slik som Dexter ville gjort med et menneske. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Parter den og kast den. Slik som Dexter ville gjort med et menneske. Men for all del, vi er ikke alle mordere. Jeg ville gått for kremering eller gravlagt den. Det er nok det mest fornuftige valget som trådstarter sier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal han grave den ned treng den ikkje kremerst først, men det blir ein svært gravejobb. Du kan jo kremere den og putte den i ei urne eller krukke av noko slag og ha på rommet. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan myrde en allerede "død" benk, Dødskalkunen? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan myrde en allerede "død" benk, Dødskalkunen? Benken lever faktisk sine siste dager i følge trådstarter, som ser på den som et kjært familiemedlem. Ville du da partert den opp? Slik gjør man faktisk ikke med kjære familiemedlemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå