JarlG Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei! Etter å ha vore dei fleste stedane på dette diskusjons-forumet har eg lagt merke til ein ting. Her er fleire flinke 3D-modellerer, men inga tråd for generell 3D-modellering. Per dags dato er det berre Blander og Sketchup - spesifikke trådar, altså inga plass for oss som drive med til dømes Cinema4D eller 3Ds Max. Det er nettopp derfor eg lagar denne tråden! Eg tenkjer at ein i denne tråden kan spørje om respons og tips, samt hjelp til ting og tang. (Husk og si kva for program som brukast!!) Men for at tråden i det heile tatt skal fungere må det sjølvsagt vere folk som gjer tips og har kunnskap til og hjelpe. (Eg veit det er folk med slik kompetanse her, håpar berre dykk deltar. ) Her kan dykk leggje ut alt frå ferdigrendra bilete til program-spesifikke 'scenes'. Personlig så driv eg med Maya Unlimited 2009, og berre for å dra igang tråden kan eg vell poste eit bilete av mitt fyste prosjekt: Det er ein 3D versjon av rommet mitt, og som dykk kanskje har forstått så er den uferdig. Har også eit par spørsmål: Korleis endrar eg standardbakgrunn i Maya? Meiner då den grå bakgrunnen som er der mens du redigerer, ikkje den svarte når du rendrer. Korleis slettar eg ein figur sin 'history'? Håper på svar! Post i vei dine prosjekter og bilete, samt spørsmål om hjelp! Nyttige sider: 3dhue - Forum for 3D modellering! Digitaltutors - Mange tutorials og guides for fleire program! CGTextures - Mange flotte textures her! 3d Total - Masse nyttige tutorials! Guide som følgjer med Maya 2009 Unlimited: Last ned ved Filefront Endret 12. mars 2009 av JarlG Lenke til kommentar
black-light Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hvis du er interesert i 3D modellering og slikt kan du gå inn på den norske siden www.3dhue.com Selv bruker jeg Softimage XSI 7.0 Advanced til 3D og sånt. det er et av de beste programmene nå for tiden. I XSI heter fuksjonen for å slette historien til en figur Freeze Hvis man trenger instruksjonsvideoer til 3D programmer og sånt bør man besøke www.digitaltutors.com Endret 11. mars 2009 av black-light Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 3dhue, ja. Aldri høyrd om den siden, takk! Har sjølv prøvd 3ds Max og Maya (som eg driv med), ikkje Softimage XSI eller Cinema 4D. Eg har likevell høyrd om dei. Berre sånn litt på si; slik som eg har forstått det, så er det ikkje noko program for 3d modellering som er desidert best? Takk for svar! Lenke til kommentar
black-light Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 3dhue, ja. Aldri høyrd om den siden, takk! Har sjølv prøvd 3ds Max og Maya (som eg driv med), ikkje Softimage XSI eller Cinema 4D. Eg har likevell høyrd om dei. Berre sånn litt på si; slik som eg har forstått det, så er det ikkje noko program for 3d modellering som er desidert best? Takk for svar! Nei det er ikke noe 3D program som er best, det har rett og slett med hva man er blitt vant med. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 La merke til samme som trådstarter, at det ikke var et sumforum/tråd for dette. Har tenkt til å begynne meg litt her, prøve det ut.. Prøvde Blender, skjønte ikke en dritt. Tok med en tur til bukta og fikk så tak i Maya, skjønte litt mer, men fortsatt skjønner jeg ikke stort. Skal se på den siden black-light linket. Noen tips, links til tuts eller noe mottas med takk. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) black-light: Kjempe gode sider du link til! Takk, igjen! (fant ut av korleis eg sletta history, edit > Delete by Type > History) PartyLøven: Personleg har eg ikkje prøvd Blender, men eg har sett det hos ein venn. La meg bare si at eg er einig i at det ser vanskelig ut til å begynne med. (Høyrar at det skal vere ein bra interface når man kjem inn i det, da.) Eg driv jo med Maya, og det seiast at Maya er det programmet det er vanskeligast å komme inn i. Personlig så likar eg programmet, og det følgjer med to guides når man laster ned. (skal se om eg kan laste opp i fystepost. ) Flott med svar! EDIT: Fystepost er endra med link til kvar du kan laste ned Autodesk si eiga Maya 2009 Unlimited tutorial. Har brukt ho ein del sjølv, og ho er ei god guide til basics. (guiden er lang, så heile trengs ikkje å gjerast) Endret 11. mars 2009 av JarlG Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tråden for 3d modelering? Ja, da får jeg vel poste litt da for å starte den opp. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Nice! Likte veldig godt 'lightsabre-effekten', altså sjølve lysene! Gode fargar også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå