Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

penisen til typen

Gjest Guest_huff_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_huff_*

er for 2 gang slapp som bare det rett før vi skal ha sex. Vi har begge hatt seksuelle forhold før, men penisen hans vil ikke bli stiv. han virker egentlig ganske avslappet og vi kan drive på i mange timer, men han har ikke fått den opp enda.

Er det noe galt med meg? tenner han ikke på meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er for 2 gang slapp som bare det rett før vi skal ha sex. Vi har begge hatt seksuelle forhold før, men penisen hans vil ikke bli stiv. han virker egentlig ganske avslappet og vi kan drive på i mange timer, men han har ikke fått den opp enda.

Er det noe galt med meg? tenner han ikke på meg?

Oh pleeaaase! Sikker på at han har hatt seksuelle forhold før? Det der hørtes mer ut som prestasjonsangst enn mangel på kåthet.

Ja, det er noe galt med deg, mangel på selvtillitt og gir degselv skylda for hans problemer. Tror du han ville vært typen din om han ikke tente på deg?

Lenke til kommentar

Tror du bør snakke med han. Kan hende han er stresset eller prestasjonsangst.

Og hvis han ikke tenner på deg. Bør det være han som tar det opp med deg. Isåfall si om det er noe spesielt som tenner han, som du kanskje kan gjøre for han. Hva slags gutter liker ikke det ? ;)

Men snakk med han. Få det ut! Ikke gå å plag deg om at det er din skyld, hvis du ikke vet hva som er problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Å herregud, hvor mange tråder må det lages om det her?

Hver eneste gang tror dere jenter at det er fordi det er noe galt med dere, at dere ikke er deilige nok, osv...

Hvis han faktisk hopper til sengs med deg, så synes han vel at du er deilig nok...

Det er prestasjonsangst, og er H-E-L-T normalt!

Lenke til kommentar

Med mindre han er i 60+-alderen og slit med potens er det nok ikkje umogeleg at heile situasjonen er så spent at ingenting fungerer.

Du kan prøve å overraske han ein dag, det går kanskje betre om det kjem spontant og han ikkje får tid til å tenke for mykje på saken.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Har hatt problemer med det samme selv en gang, og jenta ble jo evig skeptisk selvfølgelig. Sa at det er ikke ho det går på, er bare stressa. Men så begynte ho jo sånn "ja e kan jo begynne å lure litt da" osv.. Men så lå vi der kliss nakne i senga og bare prata i en halvtime, begynte å kline, og vips der våkna sjefen. Så tror det var det at jeg fikk slappa skikkelig av, at det gikk greit til slutt :) Mer detaljer enn det tror jeg jeg skal holde meg unna ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...