adg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei og go'dag! Hvordan kan jeg gjøre så en bot auto OP'er/Voicer bestemte folk som joiner channelen min på IRC? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 snakker du om Q , L på Qnet da eller ? må jo nesten vite hvordan bot Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Prøv Winbot. Som vanlig hjelper google i din søken Lenke til kommentar
adg Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Skal ha den på EFnet. Har ikke noen bot ennå, håper på tips om boter som kan det over.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 lag en ny mIRC-klient. åpne så remote (alt+r) og skriv on @op:join:#:{ mode $chan +o $nick } så trykker du ok Etterpå skriver du /guser op <nicket du vil skal få auto-op> <kanalen det skal gjelde for> Så enkelt kan det gjøres hvis du ikke er ute etter noe avansert da Lenke til kommentar
adg Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Takk for all hjelp. Nå virker det! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei og go'dag!Hvordan kan jeg gjøre så en bot auto OP'er/Voicer bestemte folk som joiner channelen min på IRC? Sikkerhetshullet ved en sånn løsning er gigantisk. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei og go'dag!Hvordan kan jeg gjøre så en bot auto OP'er/Voicer bestemte folk som joiner channelen min på IRC? Sikkerhetshullet ved en sånn løsning er gigantisk. nåja, er vel ikke så gigantisk da jeg har akkurat samme. Dog nicket må være rett, identen og hosten også. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er ikke no lurt bruke slikt men Mange kanaler som har blitt tattover på den måten Genialt med 14isser som bruker slikt Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva med en eggdrop, med et bittelite script som automatisk voicer bestemte brukere. Anbefaler på det sterkeste å IKKE bruke auto@, la heller brukeren logge seg inn med username og pass. Google er din venn i nøden Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Eggdrop eller alternativt en windrop :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 lag en ny mIRC-klient. åpne så remote (alt+r) og skriv on @op:join:#:{ mode $chan +o $nick } så trykker du ok Etterpå skriver du /guser op <nicket du vil skal få auto-op> <kanalen det skal gjelde for> Så enkelt kan det gjøres hvis du ikke er ute etter noe avansert da Vil ikke jeg da kunne få @ bare ved å bytte nick? Hvilken kanal er det det er snakk om? :D:D Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Vil ikke jeg da kunne få @ bare ved å bytte nick? Hvilken kanal er det det er snakk om? :D:D Nope, du må komme fra samme ISP og ha samme ident (som kan fakes) som den du tar nicket til.... Det burde vært passordautentisering også; da er det sikkert! Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Eggdrop / irc bot: .adduser nick .chattr nick +gavof #kanalen *men er lamish* Bedre å adde en i bota med eget pass, slik han oper seg manuelt .adduser nick .chattr nick +o #kanalen Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Alt + R, så copy past! on 10:join:#: { if ($me isop $chan) { mode $chan +o $nick } } Så for å adde, trykk på users.. F. eks: 10:nick*user@*.bb.online.no 10:nick*!*@129.0.* osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå