humancoreiii Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Som tittelen sier, trenger en 17" lcd skjerm til et prosjekt, og den må kunne spilles på jeg fant ingen med oppøsning over 1280, noen som vet om en skjerm? Fant denne VA1716W men finner den ikke i noen norske butikker Endret 8. mars 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du får ikke skjermoppløsning over 1280*1024 på en 17" LCD, dette er maksimalt hva en 17" kan klare fordi den ikke innehar flere piksler for høyere oppløsning. Hva skal du bruke den til (annet en spill)? Denne er bra, og billig. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Du får ikke skjermoppløsning over 1280*1024 på en 17" LCD, dette er maksimalt hva en 17" kan klare fordi den ikke innehar flere piksler for høyere oppløsning. Hva skal du bruke den til (annet en spill)? Denne er bra, og billig. den viewsonic'en jeg fant hadde 1440x900, er basicly spill, photoshop og vanlig surfing Har en viss plan om å bygge meg en slags "hub" som inneholder, høyttalere, lcd, tastatur, jackplugger og usbplugger i en boks (nesten som en laptop) som kobles til en stasjonær pc Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må de i så fall vært en "widescreen" utgave. Om du skal velge en LCD primært til Photoshop og spill bør du finne en LCD skjerm med lav svartid (ms) (fem, eller under), samt god lysstyrke og kontrastforhold. Digital DVI inngang er også å anbefale. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Da må de i så fall vært en "widescreen" utgave. Om du skal velge en LCD primært til Photoshop og spill bør du finne en LCD skjerm med lav svartid (ms) (fem, eller under), samt god lysstyrke og kontrastforhold. Digital DVI inngang er også å anbefale. hmmmm ok takk for tipset Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 IF171ABB http://cgi.ebay.co.uk/I-inc-IF171ABB-17-Wi...A1%7C240%3A1318 Fant denne. 1440x900, 600:1, 5ms Burde ikke det funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå