Ijurichi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan kan jeg få til og lage sånn ruter som er i matte boka på pcen? Har sånn innlevering også tenkte jeg at jeg kunne gjøre det på pc(Fordi jeg skriver styggere en full hund) Har Word osv 2007. Håper på hjelp;o Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Excel regneark f.eks? Men rutene er jo gigantiske;o Lenke til kommentar
carwash Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Excel regneark f.eks? Men rutene er jo gigantiske;o Hva skal du egentlig med ruter? Du kan skrive i mathtype for word, eller kose deg med latex, eller equation editor i ms office. Eller så kan du kjøre alt i Maple. Hva slags matte er det egentlig du skal gjøre? S Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Excel regneark f.eks? Men rutene er jo gigantiske;o Du kan gjøre rutene mindre.. Håper du virkelig har lært regneark på skolen Mathias94. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Excel regneark f.eks? Men rutene er jo gigantiske;o Hva skal du egentlig med ruter? Du kan skrive i mathtype for word, eller kose deg med latex, eller equation editor i ms office. Eller så kan du kjøre alt i Maple. Hva slags matte er det egentlig du skal gjøre? S Sånne potenser og promile osv xD Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Excel regneark f.eks? Men rutene er jo gigantiske;o Du kan gjøre rutene mindre.. Håper du virkelig har lært regneark på skolen Mathias94. har jeg sikkert men bare glemmer alt med engang Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikkje bruk Excel, bruk heller formelredigeringa i Word, som carwash nemnte. Du får fram denne ved å trykke Alt + Shift + 0 på tastaturet, eller ved å klikke på -en i Insert-fana (ligg heilt til høgre, det står Equation under den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå