DrKarlsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Der ja. Endelig kom tråden alle har ventet på. Her kan vi snakke drit om filme-ronaldo, rudolf og shrek. Dette er min tråd, så jeg ser gjerne at manu-fans holder seg unna. Vi begynner med en film av filme-ronaldo som barn: Flere filminger: http://www.youtube.com/watch?v=h7zB6o6nHXQ Det sexy beistet rooney: Endret 8. mars 2009 av TSP Slo sammen tre innlegg. Bruk rediger-funksjonen. - TSP Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 tørker meg i rævva med manu bladene til kompisen min som elsker manu.. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Har du ingen i HD? Dessverre. Skal lete bedre. tørker meg i rævva med manu bladene til kompisen min som elsker manu.. Herlig! Burde gjort det samme selv, men kjenner ingen som leser slike blader. Lenke til kommentar
ingj Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Endelig kommer denne etterlengtede tråden. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Bare for å få sagt det; jeg skaper ikke kvalme i manu-tråden, og jeg forventer at de behandler meg med samme respekt. Forøvrig håper jeg at de som måtte høre til denne tråden også oppfører seg i manu-tråden. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det virkelig så ille at man må lage en hatetråd? Hva er det som er det støreste problemet med Man Utd? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare for å få sagt det; jeg skaper ikke kvalme i manu-tråden, og jeg forventer at de behandler meg med samme respekt. Forøvrig håper jeg at de som måtte høre til denne tråden også oppfører seg i manu-tråden. Du påstår at du aldri har skapt kvalme i United-tråden? Bare å ta en titt på "Denne brukerens innlegg" for å motbevise din påstand. Dette blir forøvrig mitt siste innlegg her. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Bare for å få sagt det; jeg skaper ikke kvalme i manu-tråden, og jeg forventer at de behandler meg med samme respekt. Forøvrig håper jeg at de som måtte høre til denne tråden også oppfører seg i manu-tråden. Du påstår at du aldri har skapt kvalme i United-tråden? Bare å ta en titt på "Denne brukerens innlegg" for å motbevise din påstand. Dette blir forøvrig mitt siste innlegg her. Det gjelder fra nå av. Er det virkelig så ille at man må lage en hatetråd? Hva er det som er det støreste problemet med Man Utd? Supporterne for det meste. Men dette hører ikke hjemme her. Anser denne diskusjonen som ferdig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 denne tråden stenges da en slik tråd ikke ønskes på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg