Z4 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg en overdrive/distortion/blues vreng pedal. Jeg har prøvd BOSS BD-2 Blues Driver og BOSS OD-3 overdrive. sikkert noen som har andre erfaringer... men jeg syns de pedalene var dårlige. som nybegynner på gitar velger man ikke det dyreste med en gang. men nå har jeg spilt en god stund og har lyst til å oppgradere pedal brettet litt. Det jeg ikke vet er hvilken pedal som passer til musikk typen jeg spiller. Jeg spiller en del Hellbillies (country rock) og blues, er det noen som vet hvilke pedal (merke og type) som jeg burde velge?? Pris: kommer veldig ann på pedalen, men innen for ca 2 000 KR Gitarer: Fender Telecaster, "Epiphone" Les paul standard Forsterker: Ibanez mimix 65 Noen som har tips og erfaringer med denne type musikk? Endret 9. mars 2009 av Z4 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trur det hadde blitt lettere for folk å anbefale deg noe om du hadde sagt noe om hvilken forsterker du har, eventuelt hvilken gitar. Kan jo ta en titt på denne her, har ikke prøvd den selv, men Lars Håvard Haugen bruker den visstnok http://www.vintagegitar.no/content/view/127/62/ Lenke til kommentar
Z4 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) sånn, Lars haavard bruker så vidt jeg vet en Clon cenatur fortiden. men det er en forholdsvis dyr pedal ( ca 3 000kr) men jeg kan se på sexdriven. det er en mye brukt pedal. Endret 9. mars 2009 av Z4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå