rakfish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Vurderer å gå til innkjøp av eit lydkort no siden det virker som inngangen i det integrerte lydkortet i hovedkortet er defekt. Er ganske i tvil om ka som er bra. Bruker for det meste pc'n til gaming men vil gjerne ha eit som er bra til musikk/film og. Har sett litt på dette og dette, men aner ikkje ka som er best av internt og eksternt osv. Høgtalerene eg bruker er disse, om det har noke å sei. Hadde satt stor pris på anbefalinger. Endret 8. mars 2009 av Shox- Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva med dette? http://www.multima.no/default.pl?showProdu...&pageId=182 Dette kortet gir god stereolyd og er lett å installere. Samt at det er mobilt, man kan bruke det på laptopen også. Jeg hadde et slikt og syntes det ga god lyd. Men til high end lyd ønsket jeg noe enda bedre, og kjøpte en Dacmagic på Hifiklubben.Et pluss er at man kan spille inn lyd på det også. Vurderer å gå til innkjøp av eit lydkort no siden det virker som inngangen i det integrerte lydkortet i hovedkortet er defekt. Er ganske i tvil om ka som er bra. Bruker for det meste pc'n til gaming men vil gjerne ha eit som er bra til musikk/film og. Har sett litt på dette og dette, men aner ikkje ka som er best av internt og eksternt osv.Høgtalerene eg bruker er disse, om det har noke å sei. Hadde satt stor pris på anbefalinger. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eller hva med dette? Vurderer selv et slikt i og med at jeg er plaget med en slags støy fra pcen. MVH pcpcpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå