Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Markedsføring (Markedsplan)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har et stort problem med å få gjort mine lekser når jeg har så lite tid, og ikke skjønner mye av mine skole lekser.

Jeg går på tekniskfagskole for elkraft kveldstid etter jobb, 3 dager i uken.

Jeg har fått stor oppgave i markedsføring og ledelse faget, som jeg burde ha lvert før JUL. Men det har jeg ikke gjort enda, pga. flytting og arbeidsproblemer.

Oppgaven går på om å lage en Markedsplan.

Dette er den viktigste oppgaven Jeg har, og den skal bestå av mange elementer.

Skal innholde de 5 elementene Forretningsidè, målsetting, situasjonsanalyse, strategi og konkurransemidler.

Jeg må si noe om alle 5, + litt om de praktiske hindre som å beskrive hvor man fysisk går fram for å eteblere sin egen bedrift.

I tillegg må du velge driftsform og lage et etableringsbudsjett. Inn i dette lager du en liste over alt du trenger for å starte; du finner kapitalbehovet. Når det er klart lager du en finansieringsplan

Kan til og med betale han/hun som kan hjelpe meg med oppgaven. :dontgetit:

Tusen Takk for hjelpen :new_woot:

Endret av kurdtr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Markedsføring er gøy. Hadde nettopp eksamen i markedsføring (fikk 5 ^^) og utviklet Kaptein Lerum's fiskeklubb :!: Den ble fin :b

Men, har du gjort noe selv enda?

Nei. jeg har ikke gjort noe enda. Det er det som er problemet.

Kan du hjelpe meg da...?

Jeg har 19 oppgaver igjen som jeg må gjøre.

Men det eneste problemet mitt er Markedsplan.

Gidder du å hjelpe til eller? Hadde vært kjempe snilt av deg.

Tusen Takk!!!

Lenke til kommentar

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...