Gå til innhold

Bk: Det går flere tog

Anbefalte innlegg

Et bilde av kr.sand stasjon.

prøvd å få frem at det er litt aktivitet som skjer her, når toget går.

eneste som er litt synd, syns jeg, er at han mannen som står med ryggen til, og er forholdvis skarp, stod midt i bildet, og var den eneste som stod stille, rett før toget kom.

skulle gjerne hatt han der nå og :p

fyr løs

post-146003-1236538226_thumb.jpg

Og ja, bildet er tatt håndholdt, derfor det ikke er direkte skarpt :p

men kritikk på idè en og komp takk

Endret av sttrons
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei idé, men jeg ville nok utført det anderledes. Det hadde blitt bedre om du hadde et stativ slik at bare menneskene og toget ble uskarpe, mens parrongen og benkene ble skarpe. For som det er nå blir bare hele uskarpt, og det vil man helst unngå. ;)

Lenke til kommentar

du har valgt et ok sted så komposisjonen holder. Skal ikke si så mye om skarphet som du allerede vet er dårlig, sånn sett er hele bilde ødelagt fordi aboslutt ingenting er i fokus og skarpt. Jeg synes ikke mannen med ryggen til er forholdsvis skarp forresten.

Her må du som det er sagt benytte lengre lukkertider og stabilisere kamera enten med et stativ eller plassere det på et eller annet og evt bruke tidsforsinket utløser. Tipper

at en lukker på mellom 3-10 sekunder kan gi en stilig effekt.

Men pass på skarpe lyskilder som gatelys o.l, prøv og ikke få disse i kompen din hvis mulig.

Hvis du vil prøve igjen med de tips som er gitt hadde det vært morsomt om du la ut pånytt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...