Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som kan gi meg adressen til DC++ hub for de med NGT ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de med ngt? du kan jo prøve NGT-hub dchub.nextgentel.no  

eller warez.nextgentel.no

seriøst... det er blitt _litt_ mange like tråder her på forumet nå, synes du ikke?

Har faktisk søkt på veldig mange forskjellige måter uten å finne noe NGT-hub'n her på forumet ! Har også prøvd google uten resultat.

Seriøst, hvis du ikke har noe bedre å komme med, kan du bare hoppe over posten min. Forslagene dine var heller ikke noe å skryte av akkurat.... :grumpy:

Lenke til kommentar

Nei, hvem tror vel på warez.nextgentel osv ?

Uansett, det jeg mente var at du ikke trenger svare på posten min, hvis du ikke har noen vettuge forslag.

Jepp, en hub hvor de med NGT og NTNU ip-adresse bare kommer inn. Mener at jeg har funnet den her tidligere, men kanskje den er moderert bort :cry:

Lenke til kommentar

Takk for omtanken, men tror ikke det skal være nødvendig.

For det første har nok garantert en admin sett denne posten, og hadde dette vært bannemat, hadde jeg nokk vært bannet allerede.

For det andre er det absolutt ikke noe nytt at man informerer om hub-adresser her på forumet, se f.eks her. Som du ser er blandt annet snabbhubben postet før.

Om det på tross av det er noe moderatorene ragerer på, så er de sikkert fair nokk til å sende en advarsel på Pm og en beskjed om å redigere det vekk før jeg bannes.

Lenke til kommentar

For det første har nok garantert en admin sett denne posten, og hadde dette vært bannemat, hadde jeg nokk vært bannet allerede.  

For det andre er det absolutt ikke noe nytt at man informerer om hub-adresser her på forumet, se f.eks her. Som du ser er blandt annet snabbhubben postet før.

Om det på tross av det er noe moderatorene ragerer på, så er de sikkert fair nokk til å sende en advarsel på Pm og en beskjed om å redigere det vekk før jeg bannes.

mye riktig her, å slette en adresse til en dchub er som å si at det ikke er lov å legge linker til andre nettsider her, altså bare tull.

og da lærte jeg som ngt bruker hvor man skal gå, har lett jeg og uten hell.

Og til Fondus, du bør forandre signaturen din når du presterer å svare som du gjør først.

Lenke til kommentar

mye riktig her, å slette en adresse til en dchub er som å si at det ikke er lov å legge linker til andre nettsider her, altså bare tull.

og da lærte jeg som ngt bruker hvor man skal gå, har lett jeg og uten hell.

Og til Fondus, du bør forandre signaturen din når du presterer å svare som du gjør først.

Enig. Fondus, ta å hold deg til søppel er du grei.

Lenke til kommentar

Tja. Sett denne?

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107641

Var ikke noe annet der enn en dchub:// heller, så det er ikke så greit å vite.

moderator har vel tolket rettningslinjene litt i tåka for å si det sånn,

men er det noen fler hubber for NGT only?

Lenke til kommentar

Tja. Sett denne?

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107641

Var ikke noe annet der enn en dchub:// heller, så det er ikke så greit å vite.

Nei, ening i at det er en litt uklar holdning. Noen tråder lar de stå mens andre stenger de, uten helt et klart skille mellom hva som er godtat og ikke godtat. Må innrøme at jeg ikke har sett den tråden, men jeg hadde nokk blitt kraftig irritert hadde jeg blit stengt ute Pga det. Nå vet jeg ikke hva som var fjernet der, men høyst sansynlig var det en Dc hub.

Skal man legge seg på en slik linje bør man gjøre dette helt klart og med en "smooth" overgangstid, når det før har vært helt greit. De fleste reglene her på forumet kan tolkes flere veier, og da er det i det minste viktig at moderatorene tolker det på samme måte, eller blir ening i hvordan de skal tolke de.

Med tanke på de trådene som har vært her fra før av, og at jeg ikke har motat noen Pm, regner jeg det som helt greit å poste Dc hubber. Det vil jeg gjøre om folk spør om det intill jeg får beskjed av moderator om at Forumet fra nå av skal være fritt for Dc hubber. Men da skal det også være en gjennomgående policy, ikke noe en moderator føler for å gjøre en sein kveld. Det håper jeg imidlertid ikke skjer.

Mvh P@rm@nn

Lenke til kommentar

Enig med dere som hadde noe fornuftig å si i denne thread'n (ikke fondus nei), det er litt uklart hva som er lov og ikke lov med tanke på DC-adresser.

Synes også at moderatorene bør legge seg på en felles linje, slik at det ikke blir tilfeldig hvem som blir bannet og ikke.

Skal passe bedre på adressen denne gang, hd-kræsj er ikke gøy ! :-)

Lenke til kommentar
Nei, hvem tror vel på warez.nextgentel osv ?

Uansett, det jeg mente var at du ikke trenger svare på posten min, hvis du ikke har noen vettuge forslag.

Jepp, en hub hvor de med NGT og NTNU ip-adresse bare kommer inn. Mener at jeg har funnet den her tidligere, men kanskje den er moderert bort  :cry:

Hmm.. Den der som P@rm@nn postet er vist litt utdatert da eg ikke kommer inn, og har da visserligen IP fra NGT...

Lenke til kommentar
Ingen problemer her. Du må huske portnummeret. Hvis det er dns som fuxer opp, tar du en ping eller tracert, får ipen, og bruker den istedet.

Er nok han som kjører hub'en som ikke har oppdatert scriptet sitt med hele rangen til NGT:

Snabbhubben NGT er kun åpen for maskiner på NTNU & NextGentel sitt interne nett.

Access to this Hub is restricted to the NTNU & NextGentel Network (IP block scripted).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...