Daskeladden Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg nytt surround anlegg hvilket av disse gir mest "Bang for the buck"? Denne Eller Denne ? Hvilke kabler må jeg trenge? Kom gjerne med forslag! Endret 8. mars 2009 av AttHack Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) selv ville jeg nok heller kjøpt dynavoice challenger m-85, og til bakhøyttalere dynavoice challenger m-65 og fronten som hører til m85'en... Endret 8. mars 2009 av crisz Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg ville også vurdert Onkyo TX-SR606. Testvinner flere plasser. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Okei hva med dette da? Bakhøyttalere Fronthøyttalere Senterhøyttaler Receiver Subb funker det? åssen er det med kabler da? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ville valgt Yamaha RX-V663, eller Onkyo TX-SR606 reciver. Ganske sikker på at RX-V463 vil være en dårlig match til M-85. De krever litt effekt for å spille bra (som alle store høytalere). Skjønner heller ikke poenget med å bruke M-65 som bakhøytalere. Hvis du skal handle alt på surround.no, ville jeg valg denne pakken. Vet ikke om det følger med kabler i pakken. Men hvis det ikke gjør det, kjøper du så mange meter 2,5mm2 kabel du trenger. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Går for den pakken jeg! Må bare bli ferdig med det hersens rommet neddi kjelleren mangler gulvlister og gulv!(og høytalerne seff ) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Den første pakken du linker til er et knallgodt kjøp bestående av produkter som alle gir utrolig mye bang for the buck! God reciver som kan håndtere hd-lyd som samtidig passer bra sammen med Dynavoice som også leverer veldig bra med tanke på prisen. Subwooferen er også rå! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hiver meg på sammen med de som sier at du bør gå for pakke' nr 1. Uten tvil beste kjøp hvis valget står mellom dynavoice og proson. Proson kan spille høyt, men ikke særlig pent. Dynavoice har begge deler utfra egne erfaringer. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vil også si at m-65 holder i lange baner, ser ikke poenget med m-85 med mindre du har et veldig stort rom! Har ikke satt meg helt inn i høytalerne, men vil tro m-85 krever en litt krafitgere foresterker for og trives godt også! Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Dere har overbeviset meg veldig mye! kan nesten ikke vente til at de kommer!( Men først må jeg bestille ) tusen, tusen og tusen takk for veldig raske svar! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser ikke ut til at de har alt på lager, så du kan enda vente litt med og bestille Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ser ikke ut til at de har alt på lager, så du kan enda vente litt med og bestille Jau! Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva tror/syns dere er best av denne Proson pakken med samme sub som er i dynavoice pakken. http://www.surround.no/product/424671/Pros...sort_farve.html Eller den pakken dere anbefaler han? Leter litt i samme prisklasse som han, men kan strekke meg litt lengre vis det er verdt det. -Marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den pakken der, XTZ 99 W12, Yamaha RX-V663. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den pakken der, XTZ 99 W12, Yamaha RX-V663. altså den proson pakken ? -marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, stemmer. Du får mye surround for pengene der, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Har hørt om flere som må vente noen uker på XTZ subbene sine, så eg ville tatt en telefon før en eventuelt bestilling. Tror først og fremst det gjelder 12 tommerene. Bare et lite tips. Ser foresten ut som det gjelder pakketilbudene også. Endret 11. mars 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har hørt om flere som må vente noen uker på XTZ subbene sine, så eg ville tatt en telefon før en eventuelt bestilling. Tror først og fremst det gjelder 12 tommerene. Bare et lite tips. Ser foresten ut som det gjelder pakketilbudene også. Pratet med surround.no idag, de sliter med 12" ja. De fikk inn idag men ikke så mye som de hadde bestilt. Så de var fri, men hadde 10". Og yamaha RX-V663B hadde de bare i titan, ikke svart! De fikk heller ikke inn Så er det noen andre som selger yamaha? Som kanskje har inne den forsterkeren? Er Onkyo TS-XR606 et bra alternativ ? like bra som yamaha forsterkeren? http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?pa...197&id=1507 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 TS-XR606 er jevngod med RX-V663. Hvis du vil ha en god pris på Yamaha RX-V663 og glimrende service og leveringstid tar du kontakt med denne karen og spør om du kan få bli VIP-kunde. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Komplett har rxv663 i svart til 4590kr. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351762 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå